LV RU
www.sudzibas.lv Laimtūre Slikts serviss

Laimtūre - Slikts serviss

Rakstam tik vēlu pēc brauciena uz Baltkrieviju 25.07-28.07 - gaidījām atbildi no laimtūre īpašnieces.
Gids Vitolds bija absolūti nekompetents. Objektus apmeklējām lielā steigā.
Brauciena sākumā gids piedāvāja apmeklēt bresta cietoksni (ekskursija sākotnēji nebija ieplānotā) , savāca 10 eur no cilv. Ieraugot cenrādi, izrādījās, ka ekskursijas cena ir ap 5 eur. Kur palika atlikusī nauda?
Gids dezinformēja, ka pēc baltkr. Robežas šķērsošanas veikalā Duty Free var iepirkties bez ierobežojuma. Kā izrādījās ir ievadāmo pārtikas produktu ierobežojums.
Pēc brauciena netika piedāvāts aizpildīt aptaujas anketas par braucienu.
Pēc brauciena 29.07, ierodoties Laimtūres Ofisā, pretenzijas bija izteiktas īpašniecei (kā arī 31.07 uzrakstīta vēstule) . Viņa solīja atbildēt, bet atbildi tā arī nesaņēmām.

15.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes