LV RU
www.sudzibas.lv Laimtūre Slikts serviss

Laimtūre - Slikts serviss

21.06-24.06.19 ar draugu devāmies braucienā uz Sanktpēterburgu uz baltajām naktīm nosvinēt vārda dienu un Jāņus citādāk kā ierasts. Tikai izbraucot uzzinājām, ka ir mainīta apmešanās vieta, bija paredzēta 4* viesnīca pilsētas centrā, bet mūs izmitināja 3* viesnīcā ļoti tālu no centra, bija iekļautas brokastis, ēdināšana nekāda, viens un tas pats, nekādas izvēles.. Protams neviens laicīgi no aģentūras nepaziņoja, ka radusies šāda situācija un tiks mainīta apmešanās vieta.
Autobuss arī bija briesmīgs, mazums ka veci, nekomfortabli krēsli, pie tam mums tika iedalītas vietas pirmajā rindā, visu braucienu ne kājas izstiept neko, braucot vairāk kā 10h, tas bija briesmīgi. Braucienā arī brauca bērni, uzskatu ka bērniem būtu jāsēž priekšējās rindās, nevis pieaugušajiem. Pats labākais sākās, kad sāka līt lietus un man sāka virsū pilēt ūdens, lietum pieņemoties spēkā, tas jau sāka ar normālu ūdens strūklu tecēt virsū, nevis tikai pilēt, izveidojot riktīgu peļķi zem kājām.. Man nācās gluži vai sēdēt draugam klēpī, jo krēsls mans kļuva slapjš un apģērbs arī.. Draugs uz to norādīja gan gidei, kas nelikās ne zinis, kā arī šoferiem, viens no tiem vienkārši paironizēja, ka lūk putniņš izknāba caurumu jumtā.. Respektīvi gide varēja atrisināt radušos problēmu un pārsēdināt mūs uz citu vietu, jo bija viena vieta brīva tieši aiz mums, kur sieviete sēdēja viena pati, mierīgi varēja apsēsties mana drauga vietā, jo lietus ūdens lija virsū man atrodoties pie loga.. Tā mēs ar draugu atradām celafāna maisiņu, un uzklājām uz beņķa, tādējādi mēģinot vismaz kaut cik saglabāt krēslu sausu, lai nākamās ekskursijas dienas nav jāsēž ūdens peļķē..
Ekskursiju programmas dienām arī tika samainītas dienām.. Ekskursijas, kas bija paredzētas programmā trešajā dienā notika ceturtajā un ceturtās dienas ekskursijas trešajā, kas būtiski ierobežoja brīvo laiku..
Autobusa šoferim (Raimondam) arī ieteiktu atkārtot csn un braucot nepārvērtēt savas braukšanas spējas.. Neveicot bīstamus apdzīšanas manevrus, braukšanas laikā nerunāt pa telefonu, kur nu vēl rakstīt sms. Paldies dievam otrs šoferītim (Normunds) bija saprātīgs, un saprata ka ir atbildīgs par 50 cilvēku dzīvībām, kas brauc ekskursijā..
Vienu vārdu sākot bijām ļoti vīlušies ☹️
ieteiktu tūrfirmai rūpīgāk sekot autobusu tehniskajam stāvoklim un brīdināt par visām izmaiņām, kas radušās. Otrreiz šīs tūrfirmas pakalpojumus neizmantosim un citiem neiesakām.

17.07.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Laimtūre Support Pārstāvja atbilde 17.07.2019

Labdien Egita!

Ceļojuma programmā ir norādīta un ir bijusi norādīta: 3* viesnīca Sanktpēterburgā. 4* viesnīca nekad nav bijusi minēta ceļojuma programmā, un solīta nebija.

Viesnīca atradās Sanktpēterburgas pilsētā, 2 metro stacijas no Nevas prospekta. Starp Hotel Polustrovo, kas atrodas pie metro Ploschad Lenina un Nevas prospektu, kur ir metro stacija Ploschad Vosstaniya, starpā ir 1 metro pietura. Sanktpēterburga ir liela metropole, un 2 pieturas netiek uzskatīts par "ļoti tālu" attālumu.

Brokastis 3* viesnīcā: Klasisks Zviedru galds, gan aukstais, gan karstais. Jā, katru dienu viens un tas pats Zviedru galds ar vienādu klāstu.

Pēc likumdošanas, bērni nedrīkst sēdēt autobusa priekšējā rindā. Autobuss ir tehniski atbilstošs visām normām, un ir 2010. gada. Taču, ja Jūs apgalvojat, ka gan abi šoferi, gan gids, kuri atradās Jums tieši blakus (jo Jūs sēdējāt pirmajā rindā) tikai pasmējās un nereaģēja uz to, ka uz Jums tecēja atklāta ūdens strūkla, no kuras radās peļķes, sēdeklis bija pilnīgi slapjš vēl nākamajā dienā - tā tiešām ir briesmīga situācija! Laimtūre vērsīs savu uzmanību, lai gan transporta kompānija, gan abi šoferi, gan gids nes atbildību par šādu rīcību pret klientu un pilnīgu bezdarbību situācijā, kad uz klientu atklāti, kā no atvērta krāna tek ūdens straume un cilvēks sēž peļķē!

Par ekskursijām un dienas plānu: kā minēts ceļojuma programmā: Kompānija patur tiesības mainīt apskates objektu secību, nemainot piedāvāto pakalpojumu pilnu apjomu. Ceļojuma saturā un cenās izmaiņas iespējamas LR normatīvo aktu ietvaros. Izbraukumu ekskursiju maiņa, starp trešo un ceturto dienu, nekādi neietekmēja Jūsu brīvo laiku.

Ļoti žēl, ka Jūs neatradāt izdevību sazināties ar mums, mēs vienmēr esam atvērti, lai rastu risinājumus jebkurai problemātiskai situācijai - tikai lūdzam mums to pateikt! Lai mēs varētu Jums atbildēt. Ceļojums bija 21.06, šodien 17.07, ļoti žēl, ka Jūs gandrīz mēnesi neko neteicāt!

Komentāri (2)

Drošivien apmaksa bija tīri simboliska jo autobus tādā briesmiga stavoklī...

M missoptimāliste 17.07.2019

Neatkarībā no samaksātās summas, elementāras ērtības normas ir jānodrošina. Visu var saprast, bet nejau ka ūdens tek uz galvas.. Rūpīgāk jāseko līdzi autobusu tehniskajam stāvoklim.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes