LV RU
www.sudzibas.lv Kolonna Briesmīga attieksme no manikīra "meistares"

MANIKĪRS Salonā Kolonna TC Mols - Briesmīga attieksme no manikīra "meistares"

Nekad vēl nebiju rakstījusi nevienu sūdzību vai sūdzējusies par kādu servisu, taču pēc šodienas situācijas sapratu, ka tas jādara.

Ļoti slikta pieredze salonā Kolonna Tirdzniecības centrā Mols pie "Manikīra meistares".

Manikīra meistare nestādījās priekšā, līdz ar to, diemžēl, nevaru minēt šeit vārdu. Sieviete ap gadiem 50+ ,krievu tautības, tumšiem matiem. Procedūras sākumā lika izvēlēties gelish nagu lakas toni. Kad toni biju izvēlējusies, parādīju meistarei, uz ko saņēmu kategorisku atbildi: "Nē, jums nederēs".

Jautāju "kādēļ nē?" Uz ko atbildi saņemu "nu paskatieties uz savu ādu ap nagiem. Un jūs šitādu toni gribat?"

Jāatzīst, ka man nav perfekta āda ap nagiem, ir sasprēgājusi un nedaudz sausa/ apsārtusi, bet, uzskatu, ka meistars var arī nedaudz šo situāciju glābt, izmantojot pareizās tehnikas.

Tālāk, piedāvāju meistarei sārtu nagu toni, uz kuru vienkārši saņēmu atbildi "'NĒ", bez nekādiem paskaidrojumiem. Uz manu piedāvājumu par neitrālu bēšu toni tika saņemta meistares atbilde "tas izskatīsies pēc cīsiņiem" (!).

Vēl tika izteikts komentārs par to, ka ja krāsošu kāda spilgtā tonī, tad izskatīsies kā vecas sievietes roka.

Meistare vēl jautāja man - "varu taču runāt krieviski?"

Galu galā piedāvāja nagus lakot ļoti maigi, caurspīdīgi spīdīgā krāsā ar mirdzumiem. Teica "Nākamreiz, kad būsiet savedusi kārtībā ādu ap nagiem, tad varēsim sarkanā un pat melnā krāsot".

Man nebija vārdu. Vai šai meistarei tiešām šķiet, ka būs nākamās reizes?

Beigās, piecēlos un aizgāju prom, jo jutos ļoti slikti. Ja jums, dāmas, tiešām ir āda ap nagiem tāda, kā tikko no manikīra, tad variet iet uz manikīru pie šīs "meistares" :) bet savādāk gan neiesaku. Manuprāt, mēs taču ejam, lai rokas sakoptu, nevis, lai tās tiktu kritizētas un 'izbrāķētas'.

K

Komentāri (3)

O olesar 17.10.2018

Labdien, es Kolonna Molā apmeklēju regulāri 1 reizi mēnesī gandrīz 5 gadus. Izlasīju šo pieredzi un tiešām esmu pārsteigta, jo nekad šo gadu laikā nekas nav līdzīgs atgadījies ar mani. Tieši otrādi, šī salona manikīres Sandra un Valentīna, ir sakopošas manas rokas, ka nav kauns par tām. Kad sāku iet pie manikīrēm arī manas rokas nebija kārtībā, bija sausas, iekaisušu ādu. Es paklausīju manikīres ieteikumam, konsultējos ar ārstu, izārstēju it kā iekaisumu, kas beigās izrādījās sēnīšu infekcija. Un tad, kad roku āda un nagi bija izārstēti, atgriezos pie manikīrēm ar pateicības vārdiem, jo, ja es nebūtu viņas paklausījusi, iespējams manas rokas būtu joprojām sasprēgājušas un nekoptas. Kopš izārstēju infekciju, tagad gandrīz katras 4-6 nedēļas man ir skaisti geliš nagi. 100% ticu šī salona meistarēm, viņu rekomendācijas ievēroju un domāju, ka iespējams pirms par kādu sūdzēties publiski, bija nepieciešams izrunāties cilvēcīgi ar salona meistarēm un uzklausīt ieteikumu, ka pirms krāso sarkanus nagus ir jāsaved āda un nagi kārtībā. Ticiet manai pieredzei, šī salona meistares vienmēr domās par Jums, jo viņām tiešām ir klients ļoti svarīgs. Paraugieties no citu skata punkta, ja meistare būtu “pievērusi” acis, un būtu izpildījusi Jūsu gribu, bet, zinot, ka iekaisušas ādai var kaitēt, Jūs arī būtu neapmierināta. Mana rekomendācija, ja jau pieredzējusi meistare Jums rekomendē, ka vajag pakonsultēties ar ārstu, varbūt vērts to ir izdarīt. Ticiet, visi ir labi cilvēki, neko mums ļaunu nenovēl neviens. Viss ir mūsos, kā mēs varam un protam pieņem dažkārt tiešus vārdus. Lai Jums veicas, pakonsultējieties ar ārstu. Gan jau pēc 2-3 nedēļām arī Jums būs skaisti sarkani nagi. Novēlu Jums no visas sirds. Patiesā cieņā, Sarmīte-uzticīga Kolonna Mols kliente.

K klientsmols 05.12.2018

Absolūti objektīva un nepārspīlēta ir "kliens1000" sūdzība, lasot sākumu šķita, ka stāsts ir par mani. Manā gadījumā meistare bija ĻOTI dusmīga, ka nelakošu geliš un rāva no rokām ārā lakas, pēc tam pukstēja par šo pašu tēmu. Vienā brīdī bija vēlme piecelties uz aiziet, bet kaut kā noturējos. Pirmo reizi mūžā esmu saskārusies ar šādu attieksmi, iedomājos, cik daudz klientu ir zaudēts.

L Laparapa 03.12.2018

Par to valodu, jā, arī man pieļauju ka šī pati manikīre par kuru Jūs rakstat jautāja vai drīkst runāt ar mani krievu valodā, uz ko es atbildēju “Ka krievu valodā nerunāju un minimāli saprotu”. Iestājās klusums no tā brīža un tas man lika sajusties ļoti neerti un gribējās ātrāk prom... Par pašu manikīru nevar sūdzēties, ilgi turējās geliš.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes