LV RU
www.sudzibas.lv Kolonna sabojāts garastāvoklis uz ilgāku laiku

Kolonna t/c Origo - sabojāts garastāvoklis uz ilgāku laiku

Gribētos padalīties ar saviem iespaidiem apmeklējot frizētavu "Kolonna" t/c Origo, Stacijas laukumā 2.
Es ar kolēģi 11.07.2010 pl. 14.00 vēlējamies apmeklēt frizētavu. Ienākot jautājām, var ir iespējams izmantot patreiz friziera pakalpojumus, uz ko saņēmām laipnu atbildi ka tas iespējams, tieši divas frizieres bija brīvas. Es aizgāju pirmais un mani ļoti laipni apkalpoja. Kad es pienācu pie kases lai samaksāt par pakalpojumiem, ļoti izbrīnījos, ka mans kolēģis vel netika pie meistara, viņš sēdēja uzgaidāmā telpā bāls, nevarēja parunāt. Pienākot es pajautāju kas notika un kāpēc viņš vēl nav apkalpots, viņš kaut ko runāja par ārsta zīmi ko pieprasa dez. administratore un friziere un tik teica ātrāk ejam projām no šīs iestādes. Es samaksāju par pakalpojumu un mēs izgājam no frizētavas telpas. Pēc tam viņš man izstāstija, ka friziere ar dež administratoru pieprasīja no vīņa ārsta zīmi ka viņam drīkst apmeklēt frizieri, tādai zīmei protams nebija, un atteica pakalpojumu . Tas viss bija pateikts tadā pazemojošā tonī, radot ar pirstu uz psoriātiskiem izsitumiem uz rokām, sasaucot arī citus darbiniekus un pievēršot citu klientu uzmanību. Mēs 10 gadus izmantojām tieši frizētavas "Kolonna" pakalpojumus un nekad nasaņēmām tādu pazemojumu un necieņu pret klientu. Pareizi t/c Origo frizētāvu izmantojam reti. Un domāju ka izvēlesimies turpmāk citu frizētavu pakalpojumus. Frizētavas administrācijai vajadzētu iemācīt savus darbiniekus kā kontaktēties ar klientu, kā ar viņu runāt un elementārās zināšanas par cilvēka anatomiju, ādu, un iespējāmām ādas problēmām. Vismaz jāzin kas ir psoriāze un ka tā nav lipīga slimība. Gribu piebilst, ka kolēģim ir izsitumi uz rokām un uz ceļiem un nav uz galvas matainās daļas. Nevienā frizētavā, SPA centrā netika pieprasīta nekāda izziņa. Ja izziņa nepieciešama, tad uz kādas veidlapas kuru apstiprina MK ģimenes ārstam jaizsniedz? Ģimenes ārsts arī izbrīnījās ka nepieciešama tāda izziņa frizētavai.
Ļoti ceru, ka citiem klientiem ar līdzīgām veselības problēmām nesabojāsies garastāvoklis uz ilgāku laiku apmeklējot jūsu frizētavu. Bet mēs izmantosim citu firmu pakalpojumus un neieteiksim saviem draugiem un kolēģiem izmantot šo frizētavu.

E

Komentāri (8)

C celka 11.07.2010

Njā, es uzskatu, ka frizieris nav ārsts un, lai viņš spētu novērtēt situācijas nopietnību, nepietiks vien ar elementārām zināšanām par cilvēku, jo zinām, ka pat ārsti bez rūpīgas pacienta apskates nespēj noteikt, kas par vainu. Katrā ziņā, frizieris arī ir cilvēks, kam rūp sava veselība, tāpēc nevaru neko pārmest. Cits jautājums ir, vai to vajag skaļi bazūnēt, brīnīties utt. Vienkārši korekti jāpasaka, neaizvainojot. Kurš gan cits par tevi rūpēsies, ja ne pats! Arī es, ja justos nedroši, būtu atteikusi diemžēl.

E Eseseseseseseses 12.07.2010

arii nezinu, kaa buutu pareizi riikoties sajaa gadiijumaa: no vienas puses ir nelaimiigs cilveeks, kuram ir sii slimiiba un to nevar izaarsteet, bet ne jau visi zin (un ne visiem ir jaazina), ka sie izsitumi ir tiesi psoriātiski un ka tie nav lipiigi. no otras puses, pasai ne vienu reizi vien ir gadiijies, ka man kaut ko pasniedz (arii eedienu), cilveeks, kuram ir taada seenite uz nagiem, ka nezinu, kaa to prieksmetu panemt, lai potenciaali pati so seeniiti nesakjertu..kaapeec man buutu jaariskee ar savu veseliibu taadu cilveeku delj, kuri neveelas aarsteeties?

J joe 12.07.2010

es domaju ka vinjiem smnird dirsa

K Katt23 13.07.2010

Jūtu līdzi šim cilvēkam:( Frizierei pirms apkalpot klientu vajadzēja ar viņu izrunāt sev interesējošos jautājumus, bet klientam savukārt vajadzēja uzsvērt kas šie ir par izsitumiem un ka tie nav lipīgi.
Es noteikti būtu uzstājīga uz apkalpošanu, par spīti viņai paņem aizej pie ādas ārsta dabū izziņu un aiznes lai mācās strādāt. Lai aplaužās un pieprasi tikpat publisku atvainošanos. Lai veicās

Z Zem 15.07.2010

gudri jūs te mākat spriest... bet pirmais par rakstu... psoriāzi no sēnītes nevar atšķirt tik viegli. turklāt frizierim tas arī nav jādara.. ja viņam ir aizdomas ka viņš nevarēs apkalpot cilvēku ar šādiem simptomiem tad . viņam ir jāpalūdz administrators vai vēl kāds meistars lai arī viņš to apstiprina jo vienpersoniski apgalvot ka jums vajag zīmi un ka jūs neapkalpos ...meistaram pēc likuma nav tiesību. cita lieta... zinot Origo kolonnu tur nav tik lielas telpas lai klusi runātu nesadzirdētu to citi... piedodiet bet ja jūs paši nebrīdināt meistaru tad tā ir jūsu vaina nevis viņa... viņam ir pilnas tiesības jūs neapkalpot... esmu pati meistare un man ir klienti ar psoriāzi... bet viņi par to brīdina un pasakai vai man nekas nebūs pretī... taka izvērtējiet kas vainīgs...

A Aldis 17.07.2010

Es jau vairākus gadus apkalpojos šinī frizētavā, nekad neko sliktu nevaru teikt par viņiem. Bez tam tiešām tur ir mazas telpas un tas ir dabīgi, ka visi dzird to kas notiek pie administratora.
Nezinu kā ir ar dažādām slimībā un to kārtību, kāda apkalpo šos slimniekus, bet man gribētos būt drošam, ka es frizētavā ne ar ko nesaslimšu un ja ir tāda kārtība, ka jāuzrāda ārsta izziņa, tad viņa ir jāuzrāda un nav ko te par attieksmi cepties, frizieris nav ārsts, kas zina visas iespējamās un neiespējamās slimības.

D Dīdī 17.07.2010

Šitā pārspīlētība ja meistaram rūpētu klients tad viņa pasauktu viņu malīņā aprunātos un nāktu pie kopsaucēja. Piekrītu Katt23 paņem zīmi un ej atpakaļ.

N non_existent 26.08.2010

nu Kolonnas salonus neisaku nevienam, no kvalitātes tur nav ne smakas..

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes