LV RU
www.sudzibas.lv Kolonna Kolonnas darbinieku attieksme pret klientiem

Kolonna - Kolonnas darbinieku attieksme pret klientiem

Labdien! Esmu pilnībā sašutusi kā manikīra speciāliste Anda runā ar klientiem. Šodien, 28.jūlijā, biju pierakstījusies uz pedikīru un manikīru. Pedikīrs bija padarīts ātri un skaisti, viss ok, nav pretenziju. Manikīram izvēlējos citu laku. Kad Andas kundze sāka likt to, es ievēroju, ka tā izplūst un principā uz dažiem nagiem uzlikās šķībi (nu tā, ka pat es uzliktu labāk). Uz maniem ieteikumiem likt plānāku slāni vai paņemt citu otiņu reakcija bija neadekvāta. Andas kundze informēja, ka par savu darbu nekādus komentārus dzirdēt nevēlas, ka man ir šķībi nagi un uzklāt taisni nav iespejams, ka viņa manu darbu nekomentē, kā man patiktu ja viņa komentētu manu darbu? Es viņu pat nepazīstu, lai viņa kaut ko varētu komentētu, ja kas. Bet es sava darba kritiku uztveru normāli. Es, ja kas, nemaksāju par procesu, es maksāju par rezultātu. Ja rezultāts nav apmierinošs- es nesaprotu kāpēc jāiet uz salonu krāsot nagus? Tikpat slikti es varu uzklāt mānas apstākļos. Es palūdzu pārtaisīt divus nagus, kuri bija nepieņemami, uz ko Andas kundze pateica, ka neko nepārtaisīs un ja man kaut kas nepatīk lai es eju uz citu vietu taisīt manikīru. Bet ja es pareizi atceros es atnācu uz salonu “Kolonna”, nevis uz salonu “Pie Andas”, lai viņa varētu sūtīt mani kaut kur prom. Tad viņa tomēr piekrita pārkrāsot divus pirkstus, bet kad noņēma laku tiem, pateica, ka neko nekrāsos, salika visus manikīra piederumus un aizgāja. Viņa bija piegājusi arī administratorei klāt, kaut ko pateica. Es biju pārliecināta, ka viņa palūdza lai kāds cits pabeidz viņas iesākto. Tā es 10 min sēdēju, neviens nenāca, administratore sēdēja aiz “letes”, nezinu ko tur darīja. (Visu var apskatit kamerās). Man bija jāpieiet un pašai jāpalūdz lai kāds pabeidz darbu. Tad viņa aizgāja un pasauca Andas kundzi un viņa tomēr pabeidza iesākto. Neviens ne atvainojās par šo “perfekto” apkalpošanu, vispār nekā. It kā tā arī jābūt. Es esmu pilnīgi šokā kādas Kolonnā ir klientu apkalpošanas normas. Kolonna vienmēr bija pirmā izvēle kad nepieciešami bija manikīra un kosmetoloģijas pakalpojumi. Bet izskatās, ka tie laiki ir pagājuši. Laikam jāiet citā vietā, kā ieteica Andas kundze. Pievienoju bildi, beigu variants pēc labošanas. 1h pēc uzlikšanas. 20 eur par šausmīgu apkalpošanu un ne mazāk šausmīgu manikīru. Bravo Kolonna!

N

Komentāri (1)

vladvahter 22.02.2019

nakamreiz aizej origo kolonaa pie homoseksuaalaa valda matus nogriezt , arii buusi sajuusmaa

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes