www.sudzibas.lv Kokos veikals Ļoti slikta kvlitāte precēm

AtrisinātaKokoshop.eu - Ļoti slikta kvlitāte precēm

Vēlos brīdināt citus cilvēkus, kad uzmanīgi šeit pērcieties, ļoti sliktas kvalitātes drēbes šeit ir. Nopirku sev 2 lietas no šī uzņēmuma, un viena prece jau pēc 1 nedēļas sabojājās pati, otra pēc 3 nedēļām. Esmu tagad arī no draugiem uzzinājis, kad viņiem arī ir bijušas kvalitātes problēmas kurš bija iepircies šajā veikalā. Bet varbūt slikta partija nezinu, bet vairs nekad neiepirkšos pie viņiem.

Atbilde no Kokos veikals Support Pārstāvja atbilde 28.09.2016

Labdien! Mums ir ļoti lojāla atgriešanas un garantijas politika. Lūdzu precizējiet par kuru preci tieši iet runa. Mēs sazināsimies ar piegādātājiem, vai atrisināsim problēmu paši. Ļoti vispārinoša sūdzība, ar kuru mēs nevaram uzlabot preces kvalitāti un mūsu servisu.

Ar cieņu
SIA KOKOS administrācija.

p.s. 6 gadu laikā tā ir pirmā sūdzība šajā portālā. Tāpēc lūdzu atbildiet mums konkrētāk. Mums tas ir ļoti svarīgi. Mēs izdarīsim visu nepieciešamo, lai mūsu klienti būtu vienmēr apmierināti.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 09.11.2016

Uzņēmuma Kokoshop.eu pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

P

Komentāri (4)

K Kokos veikals Support Pārstāvja atbilde 28.09.2016

Labdien! Mums ir ļoti lojāla atgriešanas un garantijas politika. Lūdzu precizējiet par kuru preci tieši iet runa. Mēs sazināsimies ar piegādātājiem, vai atrisināsim problēmu paši. Ļoti vispārinoša sūdzība, ar kuru mēs nevaram uzlabot preces kvalitāti un mūsu servisu.

Ar cieņu
SIA KOKOS administrācija.

K Kokos veikals Support Pārstāvja atbilde 28.09.2016

p.s. 6 gadu laikā tā ir pirmā sūdzība šajā portālā. Tāpēc lūdzu atbildiet mums konkrētāk. Mums tas ir ļoti svarīgi. Mēs izdarīsim visu nepieciešamo, lai mūsu klienti būtu vienmēr apmierināti.

K Kokos veikals Support Pārstāvja atbilde 28.09.2016

Labdien! .

6 gadu laikā tā ir pirmā sūdzība šajā portālā. Tāpēc lūdzu atbildiet mums konkrētāk. Mums tas ir ļoti svarīgi. Mēs izdarīsim visu nepieciešamo, lai mūsu klienti būtu vienmēr apmierināti.

Ar cieņu
SIA KOKOS administrācija

K Kokos veikals Support Pārstāvja atbilde 23.08.2017

Sūdzība veiksmīgi atrisināta 09.11.2016
Uzņēmuma Kokoshop.eu pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes