www.sudzibas.lv Kidz One Kidz One- negodprātīga darbinieku attieksme

Kidz One - Kidz One- negodprātīga darbinieku attieksme

Nesen sastapos ar, izcili, negodprātīgu attieksmi no t/c Spicē esošā veikala "Kidz One" vadītājas! Iepērkoties šajā veikalā, mana meita nozaudēja, tikko kā, iegādāto rotaļlietu- zaķīti. Mantiņai pat vēl nebiju paspējusi noņemt H&M veikala cenu zīmi...
Par to, ka rotaļļieta ir nozaudēta, konstatēju pārnākot mājās un tulīt pēc šī fakta konstatēšanas, zvanīju uz t/c Spices informācijas centru, kurā man darbiniece laipni atbildēja, ka šādu rotaļlietu viņiem vēl neviens nav nogādājis, bet, lai es atnākot citu dienu. Kas zin, varbūt, kāds to vēl atradīs un nogādās viņiem. Protams, tā arī darīju...
Bet mājās, pārdomājot situāciju- kur esam gājušas, ko darījušas, skaidri spēju atsaukt atmiņā, ka rotaļlieta tika nozaudēta tieši "Kidz One" veikalā un nekur citur! Tādēļ, nākamajā dienā nolēmu pati aiziet uz iepriekš minēto veikalu un darbiniecēm apjautāties, vai viņas, kaut kur veikalā nav manījušas šādu rotaļlietu.. Un pateicoties tam, ka vismaz, šī veikala pārdevējas ir atsaucīgas un godīgas, uzzināju, ka manis meklētā rotaļlieta, tik tiešām, esot šajā veikalā atrasta, turklāt aizgādāta uz vadītājas kabinetu!
Interesantākais, ka tā vietā, lai vēlākais, darba dienas beigās, rotaļlietu nogādātu t/c Spice informācijas centrā, tā vienkārši esot, kā dāvana, nogādāta mājās citam bērnam, jo rotaļlietai taču klāt vēl esot bijušas visas cenu zīmes.. Cik jauki ne? Un, protams, par to, ka ir kāds mazs bērniņš, kurš jaunās mantiņas zaudējumu ļoti pārdzīvoja, šajā gadījumā, it nemaz, nevienu nesatrauca! Kā saka, atrasts nav zagts!
Bet galvenais iemesls, kādēļ vēl aizvien, šī situācija man neliek mieru un rakstu šo sūdzību, ir izcili nihilistiskā attieksme no veikala vadītājas puses! Un paskaidrošu kādēļ..
Kā, jau iepriekš minēju, viena no veikala pārdevējām, kura man godīgi pavēstīja par to, ka rotaļlieta esot atrasta un aizgādāta veikala vadītājai, iegāja iekštelpās paziņot par to, ka ieradušies ir nozaudētās rotaļlietas īpašnieki. Interesanti, ka veikala vadītāja(cik nu dzirdēju pa gabalu, jo stāvēju pie kases un sarunājos ar otro pārdevēju) atbildēja: Ko man tagad darīt? Tā manta jau sen aizgādāta mājās, kaut kādai tur meitai (tā arī nesapratu viņas, vai kādas citas darbinieces), bet, katrā ziņā, rotaļlieta vairs neesot pieejama! Un, uz pārdevējas jautājumu, ko man tagad teikt, jo mēs jau teicām, ka mantiņu atradām?!? Vadītāja, tik noteica, nezinu, izdomā kaut ko!
Vienkārši, superīga attieksme! Šī negodprātīgā/morāli neētiskā attieksme, man vēl aizvien, nedod mieru.. Kā, vispār tā var rīkoties?! Cik, morāli degradētam ir jābūt, lai šādi izrīkotos ar mazam bērnam piederošu rotaļlietu?!? Jebkuram, pieaugušam cilvēkam, vajadzētu būt skaidram, ka piesavināties svešas mantas nav pareizi!
Pārsteidzoši, ka šādi eksemplāri ir tik gudri, lai visu, kas nav piesiets aizstieptu mājās, bet noiet līdz informācijas centram un atrasto mantu nodot informācijas centra darbiniecēm, lai ātrāk varētu sameklēt rotaļlietas īpašnieku, kas šajā gadījumā bija absolūti neiespējami izdarāmais darbiņš, jo laikam tam, prātiņš tomēr bija pa īsu!
Saprotu, ka šādi rīkotos un runātu noziedzinieki, narkomāni utml. sociālo risku grupu pārstāvji, bet šajā veikalā tā rīkojas un runā, it kā, normāls cilvēks, kas piedevām, ieņem vadošu amatu...
Tā kā, esmu patstāvīga, šī veikala kliente, kas ik mēnesi saviem bērniem šeit ko iegādājas, tad vilšanās un neizpratne ir vēl jo lielāka! Sāku pārdomāt, vai maz šajā veikalā vairs kādreiz vēlēšos ko iegādāties! Katrā ziņā, par šādu negodprātību, tagad, ik reizi, kad dodos garām šim veikalam, mani pārņem neizmērojams riebums! Visa šī attieksme un melošana.. Vienkārši pretīgi paliek!

L

Komentāri (4)

smejiesvesels 28.08.2017

Te sūdzībai jābūt par atsevišķa cilvēka rīcību, nevis ceļot neslavu visam veikalu tīklam.Kāds sakars ar to veikala turētājam? Viena pazaudēja, otra atrada un neatdod.

TasEsLV 28.08.2017

Tāds sakars ,ka sūdzība ir par veikala vadītāju un veikala vadītāji ir tie kuri veido tīkla priekštatu un tēlu - kāds var būt veikals ,ja vadītāji zog?

smejiesvesels 28.08.2017

Vadītāja nenozaga, atrada k-kādu štruntu zemē. Nozagusi viņa būtu, ja izvilktu no somiņas. Atrasts nav nozagts un to vai aiznest uz info, vai paņemt sev, ir katra personīgais morāles un ētikas jautājums. Un te nav nekāda sakara ar veikala tīklu.

L laura.l 28.08.2017

Tas "Štrunts" kā tu te raksti, var kādam daudz nozīmēt, sevišķi, jau mazam bērnam.. Smejiesvesels, bet šobrīd tavs komentārs, neko labu par tevi pašu nelieciena...
Kā jau TasEsLV rakstīja, šādi vadītāji veido kopējo priekštatu par veikalu, vēl jo vairāk, pateicoties šādam vadītājam uzņēmumā var veidoties ļoti nepatīks psiholoģiskais klimats, kas ietekmē arī pārējo darbinieku attieksmi pret darbu un saviem pienākumiem. Rezultātā, var nākties ciest visai uzņēmuma ķēdei! Šī, tik necilā problēmiņa ar nozaudēto mantiņu, patiesībā nav tik necila, kā virspusēji var šķist, jo tas ir ne tikai morāles un ētikas jautājums...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes