www.sudzibas.lv K Senukai Slikts serviss

K Senukai - Slikts serviss

Nopirku zalasplaveju veikala Senukai. Noplavu 5 reizes, Un pec tam vinu nevareju iedarbinat. Aizvedu uz veikalu atdevu pa garantiju. Vini teica pec 2 nedela bus gatava, pec 2 nedela pazvaniji, ka gatava. Bet Aizvedu uz majam un nevareju iedarbinat vinu, ta problemax palika, Aizvedu uz citus serviss samaksaju naudu, Un vini sataisii. Visu ko sarakstii meisteri Senukaja vini neko nedariji. Senukaja tirgo slikta prece.

4 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Komentāri (5)

Bóbr Kurwa 4 st atpakaļ

Jūsu pieredze ar zālespļāvēju un veikalu "Senukai" ir pilnīgi saprotami neapmierinoša. Šajā situācijā Jums ir tiesības izteikt pretenziju un pieprasīt kompensāciju, īpaši, ja garantijas remonts nebija veikts pienācīgi. Šeit ir ieteikums, kā noformulēt oficiālu s*dzību latviešu valodā — varat to iesniegt pašam veikalam vai Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC):

S*dzība par nekvalitatīvu garantijas remontu un neatbilstošu preci

2025ю gada [datums] veikalā "Senukai" iegādājos zālespļāvēju. Pēc piecām lietošanas reizēm zālespļāvēju vairs nebija iespējams iedarbināt. Ierīci nodevu garantijas remontam. Darbinieki informēja, ka remonts tiks veikts divu nedēļu laikā, un pēc šī perioda paziņoja, ka zālespļāvēja ir salabota.

Tomēr, atvedot ierīci atpakaļ mājās, problēma nebija novērsta – zālespļāvēju joprojām nevarēja iedarbināt. Pēc tam vērsos citā servisā, kur par savu naudu veicu reālu remontu, un tur tika konstatēts, ka iepriekšējais remonts Senukai garantijas ietvaros netika veikts vispār.

Lūdzu sniegt paskaidrojumu par:

kāpēc garantijas remonts netika veikts pienācīgi;

kāpēc ierīce tika atgriezta ar tādu pašu defektu;

kā iespējams saņemt kompensāciju par radušos zaudējumu – par maksas remontu citā servisā.

Šobrīd man ir pamats uzskatīt, ka veikals "Senukai" tirgo nekvalitatīvu preci un nenodrošina garantijas remontu atbilstoši likumā noteiktajām prasībām.

Ja šī s*dzība netiks izskatīta un problēma netiks atrisināta, vērsīšos Patērētāju tiesību aizsardzības centrā ar iesniegumu un dokumentiem par notikušo.

Pievienoju čeka kopijas un remonta dokumentāciju.

Ar cieņu,
[vārds, uzvārds]
[kontaktinformācija]

Padoms: Noteikti saglabājiet visus čekus un remonta atskaites no cita servisa — tas ir pierādījums, ka garantijas apkalpošana nav bijusi pietiekama.

Hortenzija.antitrollis 2 st atpakaļ

Mamma, tā tu?

Bóbr Kurwa 2 st atpakaļ

Ja mani padomi palīdzēs atrisināt problēmu, neatteikšos no pateicības alus bundžiņas veidā – paypal.me/BobrSudzibas

Hortenzija.antitrollis 2 st atpakaļ

Alus ir super tjema. Veiksmi!

Good Intentions 38 min atpakaļ

Dažreiz rodas priekštats, ka tiešam aizved ķekša pēc un atved atpakaļ.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes