LV RU
www.sudzibas.lv Jāņa Rozes grāmatnīca pārdēvējas attieksme

Jānis Roze - pārdēvējas attieksme

Pārdevējas attieksme pret klientu nenosaukšu par ētisku. Nopērkot kancelejas preci, pārdevējai palūdzu maisiņu, vai nevarētu lūdzu ielikt maisiņā konkrēto preci. Pārdevēja atbildēja diemžēl maisiņi ir beigušies, var nopirkt par naudu. Pie kases, kuras stāvēja pārdevēja aiz muguras - nākamās kases pavērās skaists skats, paskatoties uz leju - ieraugot otrās kases galda apakšu, varēja redzēt, tieši aiz pārdevējas muguras kalnus ar maisiņiem - plastmasas - maziem un lieliem, taču pārdevēja teica, ka maisiņu nav, nācās nopirkt papīra lielo par naudu. Tā ir attieksme pret klientu! Un ievēroju, ka šajā veikalā strādā daudz vecāka gada gājuma cilvēku, pārdevēja bija kundzīte gados.

P

Komentāri (7)

K Keita 11.02.2010

Pateici to? Interesanti ko atbildeetu.

P Puisis 11.02.2010

Nepateicu, jo man bija neērti, bet viņai nebija.

I inga 11.02.2010

kundzītes gados jāciena, vai ne tā???

S Shumins 11.02.2010

Es parastu neeju uz bodēm, kur pret mani pretīgi izturas, kāpēc nedari to pašu?
Vai, ja tā vieta dikti patīk - uzraksti nodaļas vadītājam vēstuli, kur aprasti, kā šamā izturās - dažreiz palīdz, jo pārdevējām kādreiz sakāpj galvā...

I inga 11.02.2010

tas bija vadītājas rīkojums, tirgot maksas maisiņus.Ja ne, iesi ielas slaucīt!Lūk!

P Puisis 12.02.2010

Man vienalga, kura rīkojums, tas bija, taču ir jāciena klienti. Darbs ir jādod jauniem, nevis pensionāriem, kuri saņem pensijas.

I inga 12.02.2010

man liekas, ka jūs pats necienat cilvēkus, jo uzskatat, ka priekšroku jādod jauniešiem!!!
sāciet ar sevi!!!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes