Jāņa Rozes Grāmatnīca - Slikts serviss

Vēlējos iegādāties grāmatas internetā, bet vadot dāvanu kartes numuru, parādījās uzraksts, ka kartes numurs ievadīts nepareizi (karte bija vēl derīga) . Sekoju instrukcijām un vairākkārtīgi pārbaudīju - tas bija pareizs. Mēģināju no cita datora - tas pats, mēģināja draudzene - tas pats. Rakstījām epastu ar print screen, kur vadām kartes numuru, dāvanu karti un uzrakstu, ko saņemam, bet sava internetveikala tehnisko (iespējams īslaicīgo) nepilnību neviens neatzina. Viss viņiem esot kārtībā. E-pastu un zvanu komunikācijas rezultātā - nekas netika panākts. Dāvanu karti pagarināju un izlietoju veikalā. Vai tiešām tik grūti ir līdz galam visu pārbaudīt un korekti informēt klientus, nevis nostādīt muļķa lomā? Neiesaku sadarboties ar šo uzņēmumu - neiedziļinās problēmā un ātri atkratās no klienta. Jautājums ar kādu mērķi strādā uzņēmums - piesaistīt klientus vai aizdzīt? !

-neapmierināta nu jau bijusī kliente.

01.09.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes