Jāņa Rozes Grāmatnīca - Slikts serviss

Klientu serviss interneta veikalā pasūtītājām precēm ir zem katras kritikas. Pasūtīju savu preci 07.12. , saņēmu tikai šodien. Nebūtu jau nekādu problēmu, ja kāds būtu paskaidrojis laicīgi, ka būs aizkavēšanās ar piegādi. Uz e-pastiem neatbild vispār. Kad zvanīju un prasīju, kur ir mans pasūtījums vai kāds sūtījuma izsekošanas numurs, teica rakstīt e-pastu ar lūgumu atsūtīt izsekošanas numuru. Tā nu es joprojām neesmu saņēmusi atbildi ar izsekošanas numuru. Šis bija pirmais un pēdējais pasūtījums Jāņa Rozes interneta veikalā.

16.12.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Komentāri (2)

A Ancha 13.01.2021

Jāņa Rozes e-veikalā pasūtīju preci,samaksāju,gaidu,nu jau 11.diena.Sazvanīt nevar,uz e-pastu neatbild.Nekādu ziņu,ka maksājums būtu saņemts,ne ka prece būtu izsūtīta.

I Inga 03.02.2021

Diemžēl arī jāraksta negatīva atsauksme :( Šajā laikā, kad svarīgi ir ātri iegādaties rakstāmpiederumus (pasūtītas visvienkāršākās pildspalvas skolēnam, jo mājās izbeugušās) - vairāk kā nedēļu gaidam, nekāda kustība. Veikals pāri ielai, likās tik vienkārši... izskatās ka ātrāk tiks sagaidīta atļauja tirkot veikalos kancelejas preces kā JRozes darbība.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes