www.sudzibas.lv Jāņa Rozes grāmatnīca Neapmierinošs serviss, komunikācijas neesamība ar klientu

Jāņa Rozes Grāmatnīca - Neapmierinošs serviss, komunikācijas neesamība ar klientu

Decembra sākumā (2. Decembrī) veicu pasūtījumu Jāņa Rozes interneta veikalā. Veicu apmaksu, saņēmu apstiprinājuma e-pastu, ka prece tiks izsūtīta5-7 darba dienu laikā. Pacietīgi arī gaidīju. Un gaidīju un gaidīju. Kādā 10. Darba dienā uzrakstīju 1. Epastu, kurš norādīts kā tas, kurā var saņemt informāciju par pasūtījuma izsūtīšanu. Saņēmu tikai automatizētu e-pasta atbildi. Tāpat arī uz nākamajiem 3 mēģinājumiem sazināties. Un tad ap ziemassvētkiem iedomājos ielogoties savā profilā un atklāju, ka mans pasūtījums ir ticis atcelts. Uzrakstīju vēl vienu e-pastu ar jautājumu, kāpēc tā un, kāpēc man neviens to nav paziņojis. Es neesmu pieradusi, ka man veicot pasūtījumu un saņemot apstiprinājuma e-pastu vēl ir jāseko līdzi, vai kāds nav kaut ko nepasakot atcēlis.
Arī uz šo manu e-pastu atbildi neesmu saņēmusi. Komunikācija pilnīgi un galīgi nekāda no uzņēmuma puses!

26.12.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes