www.sudzibas.lv IZZI Vissliktākais internets Rīgā

IZZI - Vissliktākais internets Rīgā

IZZI vissliktākais internets Rīgā. Visu laiku tikai problēmas: biežāk nedarbojas, neka darbojas, vienmēr ātrums ir daudz zemāks, neka pieteikts. Gaidiju interneta remontu 4 dienas. Pa šo laiku zvaniju operatoriem vismaaz 30 reizes un katru reizi savieno tikai ar autoatbildētāju:"Lūzu uzgaidiet, visi operatori ir aizņemti". Kad savienojos, tād piedava gaidīt meistaru 4 dienas, jo ir lielas rindas u t.t. Tajā pašā laika problēma nebija saistīta ar manu datoru vai modēmu, bet tas nedarbojas visā ielā jau ilgu laiku. Citu māju iedzivotāji arī nevarēja 4 dienu laikā saņemt palīdzību no šis kompānijas.

Komentāri (42)

M moisha 25.04.2009

palika vēl mocīties nedēļa no tām piespiedu 30 dienām. sliktāka par izzi nau redzēc

G gundars 06.05.2009

Kādu laiku ar draudzeni lietojām FastNet internetu līdz brīdim kamēr to pārpirka IZZI un viss patiešām palika IZZI, proti, vecaas fastnet iestraadnes(switchi) straadaja liidz briidim kameer uzkārās un tālāk jau sākās zvanu maratons nedeeljas garumaa pa IZZI klientu servisu, kuru starp citu ir ljoti gruuti sazvaniit, kādus 7 Ls jau esmu iztērējis tikai reģistrējot vienu un to pašu problēmu(no dienas dienā, jau 6 dienas).
Parasti atbilde bija "Mēs piereģistrējām Jūsu problēmu", kad es teicu ka vinji jau 10 reizi to pieregjistrē, viņi atbildēja, "Nu cereesim ka remonta brigāde visu salabos", lai gan tur nav ko labot, vienkārši jāpārstartē switch, ko agrāk Fastnet cilvēki regulāri veica, bez problēmām!
Cilvēki, turieties pa gabalu no IZZI, es joprojām gaidu internetu un nezinu vai sagaidīšu. Un tam IZZI operatoram vēl nebija kauna kautko runāt par iespējamiem 10 Latiem, kurus man iespējams būs jāmaksā par to ka viņi kautkad nākotnē saņemsies apskatīties kāpēc viņu pašu switch nestrādā...
Ja jūs uzticēsiet savu biznesu IZZI, jūs būsiet 100% zaudētāji. Silti iesaku turēties pa gabalu no IZZI neprofesionālajiem pakalpojumiem. Kad un JA salabos internetu uzrakstīšu atsevišķi, patlaban gaidu jau sesto dienu pēc kārtas.
Sāku domāt ko rakstīt PTAC, jo nākamo rēķinu es NEPROFESIONĀLAJAM IZZI diezvai maksāšu!

G Gita 13.05.2009

Man vienkārši jau besī viss tas sasodītais IZZI. Saākumā biju Maksinet kliente- bija kā pie cilvēkiem - ja pazuda nets- piezvanīt varēja bez problēmām un visu ātri salaboja, kad to visu pārņēma IZZI - tad tik sākās nervu bendēšana!!! Kad vēl Maksinetu nebija pārņemis tas IZZI, biju jau dzirdējusi nelabas atsauksmes tieši par šo internetu un viņu pakalpojumiem, tapēc priecājos, ka neesmu pieslēgusi tieši IZZI i-netu, bet ... visu laikam nosaka nauda un bizness, un klients ir tikai sīka vienība visā procesā.
Sazvanīt tos IZZI nav praktiski iespējams, tikt pie viņiem personīgi varu tikai tad ja atprasos no darba, vai ja bastoju lekcijas!!! Kas tā vispār par attieksmi, kur paliek individuālā pieeja katram klientam??? Pilnīgi neizprotami!!!NEVIENAM NEIESAKU SLĒGT KĀDU LĪGUMU AR IZZI!!!

O Oskars 13.05.2009

Pieslēdzu jauno iespārdošo mega paku. 5 dienas jau nav interneta, beidzot atzvanīja par pieteikto problēmu lai pēc nedēļas atsūtītu meistaru!!!

Jāpiebilst, ka internets tika pieslēgts ar 4 piegājieniem, un arī arī līdz šim ir vienmēr raustījies un pārtrūcis. Solīto 100mbit vietā, max varēja sasniegt kādus 14 (t.i. ap 2 megabaiti download, neslikti, bet tomēr...)

Pirmīt biju Lattelecom klients - viss bija super, vienīgi mazāks ātrums un mazāk TV kanālu. Cerams, šie piedāvās ātrāku netu centrā. Šobrīd laikam nav citas alternatīvas.

Varbūt kāds tomēr zin variantu netam centrā virs 10mbit?

B Bet 18.05.2009

Viņi domā ka cilvēki neprot skaitīt, krāpnieku firma!

Z Zane 29.05.2009

Ooo, jā!!! IZZI ir viens pamatīgi "LABS" pakalpojumu sniedzējs... Tagad izdomājuši kā var atkratīties no saviem klientiem, liekot tiem runāt ar automātisko atbildētāju :D Laikam pārāk daudz neapmierinātu klientu zvanu saņem katru dienu. Arī es esmu zvanījusi neskaitāmi daudz reizes un sūdzējusies, bet vienmēr esmu saņēmusi atbildi, ka problēma tiek risināta, tikai nez kāpēc viņa vēl jo projām nav atrisināta - internets ir pilnīga bremze, pareizi teikts, ka tas vairāk nedarbojas nekā darbojas!!!

G Gunita 29.05.2009

Vienas šausmas ar izzi man pēc plkst 21:00 internets pazūd sazvanīt viņus vienkārši nav iespējams, kad sazvanu tad neko palīdzēt pa telefonu viņi nevarot, ir jasauc meistars, meistars atbrauc pēc nedēļas, kaut ko pačakarē un tjipa strādā paiet 2 dienas u atkal kušš vakar pazuda televīzija tagad atkal būs jādzīvo kādu nedēļu bez tv ka neandertālietim :D

I inese 15.06.2009

kādam ir izdevies lauzt līgumu kamēr termiņš nav beidzies bet laušanas soda maksas, pamatojoties uz slikto interneta ātruma nodrošinājumu? Man līgums līdz oktobrim, bet labprāt lauztu līgumu - tieši tādēļ, ka IZZI nenodrošina to par ko līgumā rakstīts un galvenais, 'vairākas reizes nedēļā ir problēmas.

E 29.06.2009

Jā, man (bijušā Maksinet klientam) vairāk kā nedēļu nebija internets, nācās zvanīt un iet uz kantori uzrakstīt to ieniegumu par rēķina samazināšanu sakarā ar pakalpojuma nepieejamību, kamēr atvilkās meistars un pieslēdza IZZI ethernet pa viņu modei (ar kādu tur portu un paroli) - protams, mans ip nu ir dinamiskais :(

Galvenais, šie pat neteica, kas par lietu, tikai - "Jūsu rajonā ir tehniskas problēmas" - un tā veselu nedēļu! Tikai tad meitenei kantorī sāka pielekt, kas par vainu un ka man taču jākļūst par IZZI pieslēguma īpašnieku!

Starp citu, lai noslēgtu beztermiņa līgumu, kuru varat lauzt jebkurā brīdī nemaksājot Ls50 par to, jāmaksā sākumā Ls29.90 (14.90 par parastu 2 gadu). Varat reāli ietaupīt, ja zināt, ka ir tāds beztermiņa līgums protams.

Ieteikums visiem, kuriem ir problēmas ar servisa nepieejamību, iet uz kantori un rakstīt iesniegumu par kārtējā rēķina samazināšanu.

Sūdzības.lv varētu atvērt savu filiāli Izzi birojā - vietas tur pietiek, bet strādā labi ja 2 meitenes - un atmosfēra teikšu visai nokaitēta! IErados ap 17.00, kantoris strādā līdz 18.00 - nu tā vien knapi tiku pie "apkalpošanas". Protams, meiteņu žēl, vainīga taču jau tikai vadība.. bet jaunu pieslēguma gribētājiem tā gribēšana ātri vien pārietu tur pastāvot rindā :)

K kretīni 30.06.2009

drausmīgāku internetu grūti iedomāties. Nevienam nenovēlu tādu murgu, pat savam ienaidniekam nē. Pat te, tas apstiprinājuma kods ielādējās tikai dažreiz un ir pus 2 naktī. Noslodze zem jebkādas kritikas.

T TaskaszikaIZZiir**** 03.07.2009

Manam draugam ir IZZI.
Viņš jau trāpīgi teicis, ka viņi savās reklāmās visu pareizi pasaka "Internets, kas iespārda!!"
Nu ceru ka sapratāt.

D DIESEL 12.08.2009

dieva deelj nepiesleedziet sev IZZI pakalpojumus, jūs varat kaut 5gadus buut klients, kaa es, bet kad paarvaacos un atsleegt gribeeju, mani izdevumi, nujau ir apaugushi liidz 130ls, plus krediitreforma zvanaas... NEESMU KAVEEJIS REEKJINUS, UN VISS NOMAKSAATS LAIKAA, man redz meenesi nebija laika shiem resiiveri ievest bet kad maajaas bija meistars tas ateicaas njemt jo nedriikstot :)) MURGS!!! Nodevu, teica viss kaartiibaa, bet peec meenesha redz tomeer griboties 130ls plus kreditreformas izdevumi :/
REKETIERI IR IZZI!!!

J Janka 02.11.2009

Arī esmu viens no "laimīgajiem" IZZI klientiem. Biju pieslēdzis Fastnet. Bija OK, līdz IZZI viņus pārņēma. Tagad problēmas ir burtiski katru nedēļu. Sagaidīt, kad viņu operatori atbildēs arī ir nereāli. Bieži ir nācies gaidīt vismaz 20 minūtes. Problēmas pieteikšana arī neko daudz parasti nedod.

Operators tik noteic: "Nu gan jau remonta brigāde drīzumā salabos" un paiet vēl 1-3 dienas, kamēr parādās.
Bveee.

L Lelde 22.11.2009

Pilnīgi piekrītu apgalvotajam.
IZZI internets tiešām neattaisnoja arī manas cerības. Solītais lejupielādes ātrums bija 25 Mbit/s, bet te pēkšņi viņi pasaka, ka jums ir piereģistrēts ātrums tikai 2 Mbit/s, piedodiet atvainojiet, bet pat 2 Mbit/s nav! Ir nieka 0, 3 Mbit/s - smieklīgs interneta ātrums. Jāgaida, kamēr 2 minūtes veras vaļā interneta saits.
Sliktākā organizācija kādu zinu.

L Liene 25.11.2009

Man izzi laikam ir kkads IPASAIS tarifs!8.00 no rita pazud, 17.00 paradas, un 6dienas, 7dienas vispar nav!!Bet kad zvanu un piesaku bojajumu, tad man pasaka, ka zog kabeļus!!Nu sorry, ne jau katru dienu!!!Izzi fui!

J Jaanis 05.01.2010

Nu man arī ir IZZI, bet jāprot ar viņiem ir cīnīties, mans "gudrais" saimnieks atslēdza man netu un pateica, ka es varu lietot tikai izzi, jo ar viņiem ir noslēgts līgums. Ja jums ir problēmas ar IZZI pieprasiet kompensāciju par tām dienām kurām nav bijis internets, tādas ir patērētāja tiesības. Kad bija vēl TELIA, aizbraucu uz klientu apk centru un pieprasīju, lai dod man parunāt ar tiem cilvēkiem, kas sēž pie telefoniem, es veselu dienu nosēdēju un gaidīju, kad man kāds atbildēs. Vēlējos viņiem sejas sadauzīt, bet tā nav pareizā pieeja vnk vajag arī viņus mācēt izmantot. Uzskaiti laiku, kad tev nav interneta - paziņo, ka cilvēks, kas ar tevi runā nav kompitents un pieprasi citu. Vēl vakar man bija tāda saruna - piedāvāja man meistaru - es atbildu - priekš kam man tāds vajadzīgs man viss ir ok. - Lūdzu pārbaudiet savu savienojumu. Neko jēdzīgu nevarēja atbildēt, tad nu zvanu atkal un atkal. Ja neapmierina kompitence pieprasiet menedžeri vai vnk iekāp mašīnā ar beisbola nūju un ej parunāties :D:D NEz ko par visu šito saka IT speciālisti :D:D ha

R Raivo 12.01.2010

Lasiet, kā variet lauzt līgumu ar Izzi - http://internetslatvija.wordpress.com/

U Uldis 31.01.2010

Biju IZZI 5 gadus. Nē, laikam mazāk. 5 gadus esmu šajā dzīvoklī un provaiders bija Ultracom. Tad to IZZI pārpirka. Un katru otro mēnesi brīvdienās -5, 6, 7-dien nebija interneta. Jā, palīdzības telefons laipni atbildēja, precizēja, vai vaina nav datorā- pirmās 3 reizes klausījos, tad sapratu, ka NAV DATORA VAINA !!! Jā, pirmdien, otrdien defektu novērsa. Bet darba dienā darba laikā mājas internetu kaut kā nevajag...un tad atkal nedēļas nogale bez interneta, kad tas degoši vajadzīgs un kad puspasaulei apsolīts ka brīvdienās visu izdarīšu un uz e-pastiem atbildēšu...Kādas 5 reizes šādi solījumi, ka tas vairs neatkārtosies, bet tik un tā atkal...Tagad esmu pie BALTKOM. Maksāju kopumā par 10, 25 Ls mazāk, lejupielāde 1, 8 megaBAITI un arī brīvdienās. Lai IZZI uzkaras ar tādu servisu. Ja jums biezs maks, stipri nervi un necilas prasības, ejiet uz IZZI.
P.S. Un viņu palīdzības telefons nav Lattelekom, tā ka par zvanu ir jāmaksā papildus. :-)

V Valdis 08.02.2010

Internets, Mežciems, ātrums 10Mbit.

Pilnīgi piekrītu, ka IZZI ir pārpratums. Murgs.
Vajag vinjiem noņemt licenzi ar to nodarboties.
Reāli ātrums katru dienu bieži ir nulle.
SKYPE nelietojams.

A Antonina 05.05.2010

Esam pieslēguši izzi 2009 gada decembrī. Kopš tā laika ik pēc 2-3 nedēļām zvanam viņiem jo internets pazūdit kā nebūtu bijis! Ātruma vispār nav, kādam delfi 5 minūtes veras vaļā? Štrunts! Mums pat Skype normāli nedarbojas! Šitie tik noveļ visu vai nu uz vīrusiem vai nu uz vispār kādām nesaprotamām un mistiskām parādībām.
Tagad domājam kā lai tiek no viņiem vaļā, kaut kā negribās to līgumsodu 50 LVL vērtībā maksāt viņiem, jo jau daudz vairāk esam notērējuši zvanot viņiem un skaidrojot ka problēma ir nevis mūsu datoros, bet gan viņu pakalpojumu kvalitātē.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes