www.sudzibas.lv Itella Sūtījumu nepiegādāšana

Itella - Sūtījumu nepiegādāšana

Sliktāka piegādes kompānija kāda redzēta.
Vairākkārtīgi esmu saskārusies ar to, ka vajadzīgajā laikā nepiegādā sūtījumu.
Šodien, 22.04. Gaidīju paciņu, kurai bija paredzēta piegāde. Tā kā iepriekš ir bijusi negatīva pieredze, ka paciņa netiek piegādāta un esmu spiesta braukt tai pakaļ pati, dienas vidū zvanīju uz klientu servisu, lai pārliecinātos, ka piegāde notiks. Klientu servisa darbinieks (vīrietis, vārdu nepiefiksēju) apstiprināja, ka visa nepieciešamā piegādes informācija, tajā skaitā tālruņa nr. Ir redzams un, lai es gaidot savu piegādi. Sēdēju, gaidīju un nesagaidīju. Kad atkal sazvanīju itella klientu servisu plkst. 17: 00, tika paziņots, ka kurjers paku ir nogādājis atpakaļ birojā, jo nēesot zinājis telefona nr. Diemžēl jau kuro reizi identiska situācija.
Rodas sajūta, ka uzņēmums to veido, kā tādu normu, lai klienti paši braukt pakaļ savām paciņām.
No klientu servisa puses pilnīga nevēlēšanās situāciju risināt.

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 25.04.2022

Labdien, Solveiga!

Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām un negatīvo pieredzi.
Lūdzu sazinieties ar mums, rakstot uz Facebook Messenger- Smartpost Latvija, lai mēs varētu precizēt situāciju.

Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes