LV RU
www.sudzibas.lv Itella Slikts serviss, nepiegādā pasūtījumu

Itella - Slikts serviss, nepiegādā pasūtījumu

Pasūtījums atrodas Latvijā jau vairāk par nedēļu. Spriežot pēc izsekošanas koda, pasūtījumu mēģināja piegādāt, bet dēļ skersla nesanāca un pašlaik sūtījums atrodas atkal Lietuvā. Šķērslis ir tas, ka ir privātmāja. Bet kurjeram ir mans telefona numurs, uz kuru var zvanīt. Zvanījis man neviens nebija. Sanāk, ja vārti nav vienmēr vaļā, lai sveši cilvēki nenāktu iekšā, tad sūtījumu es saņemt nevarēšu? Jo redz kurjers nevar man piezvanīt, bet vārti ciet?
Klausuli neviens necel, uz maniem vairākiem e-pastiem neviens neatbild! Paldies Itella par to, ka nevaru saņemt savu pasūtījumu laikā. Izskatās, ka no sava mīļāka internetveikala arī vairs neko nesūtīšu!

17.12.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 20.12.2019

Labdien,

Lūdzu, sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected] un norādot sūtījuma numuru un Jūsu kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt situāciju.

Atvainojoties par sagādātajām neērtībam,
Itella Klientu apkalpošanas komanda

E

Komentāri (2)

A Anda Ikauniece 18.12.2019

Man ir teju identiska situācija ar Itella - sūtījums Latvijā nu jau 2 nedēļas, tika piegādāts ātrāk (04.12.) nekā solīts (06.-09.12.) un kurjera zvana brīdī nevarēju pacelt klausuli. Pārzvanīju pēc minūtes, bet tas neko nedeva, runātājs neko nezināja par paredzēto piegādi ... ? Pēc dienas saņēmu e-pastu ar lūgumu norādīt telefonu un adresi, kur var nodot sūtījumu. To arī izdarīju, taču nekas vairāk nesekoja. 12.12. saņēmu e-pastu, ka sūtījums tiks piegādāts 13.12. Arī tas nenotika. Kurjers piezvanīja 16.12., satikāmies un ... paciņa bija nepareizā, adresēta citai personai un citā adresē. Tikai lapa ar maniem datiem pa virsu uzlīmēta. Tagad vairs uz e-pastiem atbilžu nav, zvanīt teju nav jēgas. Braukt uz Ķekavu bez sazvanīšanas?

Pasūtīju 2.decembrī ar domu par laicīgu Ziemassvētku dāvanas iegādi dēlam. Un acīmredzot rakstīšu sūdzību internetveikalam, lai neizmanto DHL un GLS piegādes uz Latviju, jo tās apkalpo Itella.

Itella Support Pārstāvja atbilde 20.12.2019

Labdien, Anda,
Uzņēmuma vadības vārdā vēlamies izteikt Jums patiesu atvainošanos ar sūījuma piegādes kavējumu. Pēc mūsu sistēmas datiem, sūtījums ir Jums nodots 19.12. Ja tomēr Jūs esat cits saņēmējs, lūdzu noteikti sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected]
Ar cieņu,
Itella Klientu apkalpošanas komanda

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes