www.sudzibas.lv Itella Slikts serviss

Itella - Slikts serviss

Man arī tāds pats stāsts, pasūtīju no asos.com kleitu, šodien jāvelk uz balli, asos solīja līdz 20. Janvārim piegādāt. Vakar tik iedomājos paskatīties izsekošanu un atklāju, ka kurjers bijis 19. Janvāri un neesmu bijusi mājās, mājās biju tai laikā pilnīgi noteikti, neviena zvana nebija un arī nekādas zīmītes atstātas nebija, kā izsekošanā bija norādīts. Vakar izmisīgi centos viņus sazvanīt, vai atsit vai neatbild, beigās, tikai tad, kad jau biju nosūtījusi vēstuli uz visiem iespējumiem viņu e-pastiem, man izdevās viņus sazvanīt, paka būšot šodien, gaidu, bet nojauta saka priekšā, ka nebūs, viņus atkal nevar sazvanīt. Gaidu!

L

Komentāri (3)

S SanyyyySun 30.01.2017

Pasūtiju paku Asos.com. Neatnāca. Uz zvaniem neatbild. Rādās kad kurjers bijis, bet nebija. Mājās biju visu dienu. Nezinu ko iesākt. Jūtu ka savu sūtijumu nedabūšu. Bez tabu laikam būs jauzsūta. Lasu i neta kantoris taisās konkurēt ar Latvijas Pastu. Nespīd. Attieksme pret klientiem 0 līmenī. Pilnīgs ignors.

L Laila Masa 30.01.2017

Uzraksti šiem uz visiem epastiem. Man izdevās un es savu paku dabūju.

K KalninaD 02.02.2017

Lasot šo, liekas ka kāds atstāsta manu stāstu. Pasūtīju kleitu no asos jau janvāra sākumā. Paka tika nozaudēta. Asos laipni izsūtīja vēl vienu un solijas piegādāt līdz 26.janvārim ,kad man to kleitu ļoti vajadzēja uz balli. Latvijā bija 26.janvarī. Nu necerēju uz 26.janvāri, bet parasti jau nākamajā dienā tiek piegādāts. Nu jau nedēļa pagājusi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes