www.sudzibas.lv Itella Slikts serviss

Itella - Slikts serviss

Drausmīgi ilgs gaidīšanas laiks, pēc izsekošanas nr. Redzu ka paka 6 dienas stāv noliktavā, šodien beidzot paradīja, ka kurjers paku iekrāvis busā, taču protams nekā ir plkst.21 un paku neesmu saņēmusi. Ko jūs ar tām pakām darāt? Nedēļu vienkārši noliktavā stāv.

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 13.12.2022

Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par sagādātajām neērtībām.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot sūtījuma numuru un īsi aprakstot situāciju uz e-pasta adresi [email protected] vai arī lūdzu uzrakstiet uz Facebook Messenger- Smartpost Latvija.

Komentāri (3)

A AS-asila 13.12.2022

Labi ka iekrāvēja! Nam jau no 05.12 stāsta dažādus brīnumus. 02.12 bija pie manas mājas vet nebiju saņēmusi ne vienu ziņu ka kāds būs … un pēc 02.12 sākās brīnumainas lietas, stāstija dažadas pasakas! Gaidu, ja rītdien nebūs ziņas zvanīšu Patērētāju tiesību aizsardzības centrā!

Good Intentions 13.12.2022

Šai kompanijai iesaku tik tiešām iet garām.

B Baiba Krūmiņa 29.12.2022

Par Itella identiska situácija. Paku diemzél nedabūsiet. Liekas, ka pakas paņem paši, manéjás saturu kádi citi suņi laimígi saņéma Ziemassvétkos. Zél tikai pašus pakas sūtītájus , kam tádu zábaku dél jáatgriez nauda, jo paka lídz Rígai nonáca. Parūpésimies, lai PTAC vai Policija šos zagļus paņem pie dziesmas. Saprastu, ja tas būtu viens sūtījums, ne 300+, un tie ir tikai tie, kas minéti šeit.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes