www.sudzibas.lv Itella Slikts serviss

Itella - Slikts serviss

Pasūtīju paciņu no trešās valsts. Saņemšanas adresi norādīju (centrs) , atnāk sms, ka mana paciņa ir 20 min no saņemšanas adreses kaut kādā pakomātā narvesen. Zvanīju, jautāju kāpēc mana paciņa ir tur? Atbilde ļoti vienkārša, ka paciņa var nonākt tuvākajā narvesen pakomātā. Labi, bet kur problēma bija pabraukt 20 min uz otru pusi, lai nodādātu paciņu bez problēmām man tieši rokās, kā biju norādījusi savā sūtījumā?

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 02.11.2021

Cien. Elīza,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot pakas numuru un aprakstot situāciju uz e-pasta adresi [email protected].
Paldies,
Itella Klientu atbalsta komanda

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 03.11.2021

Cien. Elīza,

Paldies par Jūsu atsauksmi.
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi un vēlamies Jums paskaidrot piegādes kārtību ārzemju sūtījumiem, kuru gala piegādi Latvijā veic Itella.

Saskaņā ar nosūtītāja izvēlēto pakalpojumu, sūtījumi, kuriem sākotnēji norādīta mājas adrese, var tikt novirzīti izņemšanai no Smartpost paku termināļiem vai paku punktiem (Narvesen).
Ja nosūtītājs ir izvēlējies noteiktu piegādes pakalpojumu un sūtījuma dati (precīza piegādes adrese un kontakttelefons), kā arī pakas izmēri ir atbilstoši, sūtījums vēl pirms tā saņemšanas Latvijā, automātiski tiek iešķirots uz saņēmēja adresei tuvāko Smartpost vietu, kas nepārsniedz 2 km attālumu (mērot tiešā līnijā uz kartes). Tad, kad tāds sūtījums nonāk Itella rīcībā, kā piegādes adrese jau ir redzama tuvākā Smartpost vieta un kurjers patvaļīgi izmaiņas nedrīkst veikt.

Šāds risinājums ļauj Klientam ērti izņemt paku viņam vēlamajā laika periodā, jo pakas uzglabāšanas laiks ir līdz 7 darba dienām, kā arī to var izņemt jebkura persona, kurai Klients nodod īsziņā saņemto PIN kodu.
Savukārt ļoti bieži mājas piegādes brīdī kurjeram neizdodas sazvanīt saņēmēju, kurš neatrodas adresē un sūtījums atgriežas mūsu noliktavā kā nepiegādāts.

Lūdzam Jūsu sapratni šai piegādes kārtībai.
Ja tomēr turpmāk nevēlaties sūtījumu izņemšanu no Smartpost, lūdzam precizēt piegādes nosacījumus, sazinoties ar nosūtītāju.
Ja vēl kā varam palīdzēt, lūdzu, sazinieties ar mums.

Jauku dienu novēlot,
Itella Klientu atbalsta komanda

E

Komentāri (1)

Good Intentions 02.11.2021

Priekš kam benžu lieki tērēt gan arī tev būs labi izkustēties.😀

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes