www.sudzibas.lv Itella Sliktākais serviss

Itella - Sliktākais serviss

Paciņu gaido no Asos.com nu jau vairāk nekā nedēļu, sazvanīties nevar un uz epastiem arī neatbild. Izsekošanas lapā uzrādās, ka mēģinājuši piegādāt nedēļu atpakaļ, kas ir visnepatiesākā informācija, jo tajā dienā un laikā biju mājās. Jau sazinājos ar Asos un izskatās, ka arī viņiem nav nekādu iespēju sazināties ar to kaktu kantori. Nu vairāk arī nepasūtīšu neko, ja sūta ar tik drausmīgu kompāniju! Būs vien jābrauc uz to noliktavu savākt savu paku...

I

Komentāri (13)

S Sančo 08.02.2017

Arī es gaidīju nedēļu savu paku,kas 2.februārī ienāca LV. Šodien aizbraucu uz Ķekavu ar domu izņemt savu paku pati. Nogaidot 30.min.man paziņoja,laikam esam nozaudējuši jūsu paku. Tā vienkārši,pazūd paka 230€ vērtībā. Kāds risinājums? Sazinieties ar to,no kā pasūtījāt.

I Ilzev. 08.02.2017

Domāju, vai rīt arī braukt uz Ķekavu? Lasot visu komentārus- cerība paku saņemt jau nav! Vai Itella biroju Ķekavā var viegli atrast? Domāju, ka jāraksta sūdzība PTAC! Vājprāts, kas notiek!

S Sančo 08.02.2017

Mana paka bija no Guess.

A Abdula 08.02.2017

Man arī no Guess 02.02. prece ir Latvijā, pēc nosūtītiem epastiem un adresātu nesasniegušiem zvaniem pagaidām vēl gaidu ar cerību, ka tuvākajā laikā paciņa tomēr mani atradīs. Būtu, laikam, jāraksta informācija eveikalam, lai zin, ar ko sadarbojas.

S Sančo 09.02.2017

Uzrakstiet vai saņemsiet savu sūtījumu! Man solīja vakar meklēt paku un atzvanīt šodien. Tā vēl gaidu zvanu. Un Guess eveikalam šodien rakstīšu!

A Abdula 09.02.2017

Jā, noteikti uzrakstīšu, diemžēl man viņus neizdodas sazvanīt, uz epastu ar neatbild. Jāvēršas būs arī PTAC.

C critical thinker 09.02.2017

Dominante Park, nevis pie ceļa, bet tālāk iekšā

I Ilzev. 09.02.2017

Šodien netieku uz Ķekavu, bet uzrakstīju divus epastus uz Itella- uz administāciju un klientu apkalpošanas servisu. Rakstiju arī 6.02., bet atbildi nesaņēmu. Šodien rakstītajam epastam atbilde pienāca, izrādās, ka tur tomēr kāds strādā! Atvainojās un solīja rīt piegādāt, bet es tam tā kā neticu...Redzēsim!
Jā, sazinājos ar PTAC un tur man laipni izstāstīja, kas jādara, lai vērstos ar viņiem ar oficiālu sūdzību par Itella. Teica, lai sarakstoties ar Itella un visus epastus saglabā, lai var kopijas pievienot sūdzībai. Ja nesaņemšu rīt paku, tad jāsūta ierakstīta vēstule Itellai un kopija jāsaglabā, lai var arī var iesniegt PTAC. Kaut kā tā.

S Sančo 09.02.2017

Šodien uzrakstīju Guess. Nezinu kā tālak rīkoties,lai atgūtu savus 230€,

S Sančo 09.02.2017

Es arī nevarēju sazvanīt ,braucu vienkārši un viss. Kad jautāju vai tad nevar izsekot kuram kurjeram paka iekrauta,man atbildēja,par cik liels apjoms ir paņemtas papildus mašīnas,kurās nav koda lasītāja. Un mana paka 2.febr.bij iekrauta tieši šādā mašīnā. Es saku nu tad tak ir kāds cits uzskaites veids,jā ir bet lieta tāda ka šis kurjers jau vairs pie viņiem nestrādājot!

I Ilzev. 10.02.2017

Es savu paku no Asos šodien saņēmu. Sančo, varbūt mēģiniet vēlreiz.
Man no Itella atbildēja šī darbinice. Linda Zālīte
Klientu apkalpošanas speciāliste| Customer service Specialist
Tel +371 67 815 904
Mob Tel +371 2 9153495
E-mail: [slēpt]@itella.com

I IlzeD 10.02.2017

Jā, uzreiz atzvanīja, solīja piegādāt pirmdien...

A Abdula 16.02.2017

Man vakar atnāca sms, ka Omniva pakomātā pienākusi paciņa,lai gan neko negaidīju. Šodien Omnivu sazvanīju, izrādās man pienākusi paciņa no Itellas, kaut joprojām no pašas Itellas nav nekādas ziņas - ne atbildes uz epastiem, ne info, ka piegādes veids mainīts un paciņa nodota citai kompānijai. Šiem tur galīgs bardaks, bet vismaz iešu šodien pakaļ, un ceru, ka viss būs OK.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes