Hesburger - Hesburger / Darba kvalitāte/drauds
Mēs atnācām turpināt manas dzimšanas dienas svinības, bet jūsu darbinieki ne tikai sabojāja pasūtījuma daļu (sojas gb.) , bet arī klientam piedava sejā lupatu, kad paradijām pasūtījumā problēmu. Cik jauki:)
bet labāk jau būtu, ja viņš pats paņemtu to lupatu un noslaucītu galdus – jo apsēsties ēstuvē īsti nav kur, visi galdi netīri!
Vēl saprastu, ja es uz viņu kliegtu, bet manis teiktais “atvainojiet, lūdzu” video dzirdams skaidri, un arī porciju stāvoklis redzams labi. Es taču varēju salauzt zobu! Tad viņš no savas kabatas maksātu?
Starp citu, arī pasūtījumu tā arī nepārtaisīja.
Kādas ir jūsu darbības?
Komentāri (8)
Es video dzirdu nevis - "atvainojiet; lūdzu", bet ORKU valodu
Nozombētais, bezsmadzeņu daunis!
Nu skaidrs tak. Jūs jau runājāt krievu valodā. Saprotams ka tāda attieksme.
Nu skaidrs , jūs jau runājāt krievu valodā. Tāpēc tāda attieksme.
Mēs arī pēdējā laikā, dažādās iestādes saskarmies ar nelaipnu apkalpošanu un ilgu pasūtījuma izpildi ilgāk kā 15 min.
A jūs runājat krievu valodā vai mūsu. Vienkārši daudzi jau tagad kritizē krievus
Vēl viens līdz bezsamaņai nozombēts kroplis! 🤣
Nedzirdu nekādu "atvainojiet lūdzu", ka arī nekādi draudi ar nebija izskanējuši. Ko gan skaidri varēja dzirdēt ka darbinieks krieviski teica "tā gadās, tūlīt pārtaisīsim" uz ko jūs paši piekrītāt. Varbūt vajag drusku iedomību pazemināt, vai dzert mazāk.