Itella Logistics SIA - Drausmīgs serviss, rupji kurjeri
Es domāju, ka gari neizplūdīšu, jo visa pasaule tāpat jau zina, ka itella kurjerdienests ir paši sliktākie. Kārtējo reizi problēmas ar paku piegādi. Kurjers, kurš jau man telefonā saglabāts ar ''īpašu'' vārdu, kā vienmēr rupjš un nerisina piegādes jautājumu, atcērt, ka pakomātā nevar ievietot (jo esmu darbā viņa piegādes brīdī) , vedīs atpakaļ uz noliktavu. Uz jautājumu - kad un kā vispār iespējams saņemt sūtījumu - klusums. Klientu serviss Sola, ka paku ievietos nākamajā dienā. Ir jau aiznākamā diena un nekas nav pakustējies. Sūtījuma izsekošanas lapā norādīts, ka mēģinātas 4 piegādes, kas ir pilnīgs bullshits. Itella, lūdzu nenodarbojaties ar to, par ko jums nav ne mazākās saprašanas. Nu ja nesanāk, tad varbūt nevajag? Slēdziet ciet savu neveiksminieku kantori!
Cien. Klient,
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lai mēs varētu pārbaudīt un atrisināt radušos situāciju, lūdzu sazinieties ar mums, rakstot uz [email protected] aprakstot radušos situāciju, un norādot Jūsu sūtījuma izsekošanas numuru, un Jūsu telefona numuru.
Paldies,
Itella Klientu atbalsta komanda
Komentāri (2)
Zinu, ka Latvijas pastā var ieiet majaslapā un pārvirzīt savu sūtījumu uz pakomātu, circle k, pasta nodaļu, un viss būs piegādāts nākošajā dienā. Tas ir, ja izmanto Eksprespastu.
Tas nav Latvijas pasts. Cits uzņēmums pavisam.