www.sudzibas.lv Itella Bad service, fraud on delivery mode

Itella Logistics SIA - Bad service, fraud on delivery mode

Ordered goods at amazon.de, with delivery address clearly defined and paid as door-2-door delivery to my home address. Instead, Itella had delivered products to collection point, however amazon.de after my complaint confirmed in written that delivery has been paid to home. Telephone call to Itella didn’t help, as they have stated “this is part of agreement between them and Deutschepost, so they can drop off all deliveries at collection point, that I have not paid for service and they will deliver after 10 days only if I don’t pick up goods myself”. I consider Itella is saving on fuel/drivers and do not fulfill its obligations, awful service and rude attitude. Will file complaint to Amazon, Deutschepost, and also people suggested to complain to Finland post (Itella seems to be part of it). Extremely dissatisfied!

13.11.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (1)

C critical thinker 13.11.2018

nu jau laikam tūlīt būs divi gadi kā Itella tam pievērsās... ko tik cilvēki nav sūdzējušies. dhl-am pašam pie kājas, jo nu - kas nodots citam, tas citam nodots. Somiem jau arī laikam. tā nu tur kaut kādi mareki ar pāris busiņiem šmurgājas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes