LV RU
www.sudzibas.lv Itella Apzagts sūtījums

Itella - Apzagts sūtījums

Labdien!

Gaidīju no Vācijas sīkpaku, Itellaatrunājās, ka adresāts nav sasniedzams, nav mājās, nav durvju koda utt. , rezultātā paku piegādāja apzagtu, atvērtu un pārlīmētu ar citu līmlentu. Protams, itella uzņēmuma pārstāvji neparko neatbild. Biju spiesta sazināties ar Vācijas pastu sūtīt iepakojuma foto un videa, viņi salīdzināja, fotogrāfijas no pasta berlīnē un konstatēja, ka sīkpaka ceļā tika apzagta.
Tagad, ja paka tiek piegādāta caur itella, vienmēr pati braucu uz ķekavu pakaļ, tas ir lētāk.

04.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Itella Support Pārstāvja atbilde 05.02.2020

Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz e-pasta adresi pakas @itella.com un norādīt kontaktinformāciju, lai mēs varētu pārbaudīt šo situāciju.

Paldies,
Itella Klientu apkalpošanas komanda

Komentāri (1)

Tu Turkey901 04.02.2020

Noliktavās tādas lietas notiek, nejau kurjers piestāj ceļa malā un ložņā pa kravas telpu, izlaupa un tad pārlīmē, ieslēdzam loģisko domāšanu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes