www.sudzibas.lv Hausmaster Apsaimniekošanas kvalitāte

Hausmaster SIA - Apsaimniekošanas kvalitāte

SIA "Hausmaster" pakalpojumu kvalitāte ir ļoti zemā līmeni, proti, daudz sola, bet praktiski neko nedara. Piemēram, Cēsu ielā 5 vārti, kas ved uz pagalmu jau pusotru gadu ir salauzti, uz jautājumu, kad tie tiks salaboti, skan tikai tukši solījumi. Ļoti interesanta ir arī viņu pieeja apsaimnikošanas maksai, kas noslēdzot apsaimniekošanas līgumu bija LVL 0,33 kv/m. Kad pagāja gads un līgums automātiski pagarinājās uz vēl vienu gadu, šie izdomāja, ka vajag apsaimniekošanas maksu bišku pacelt uz LVL 0,39 kv/m kat tika jautāts kāds ir pamatojums šim maksas palielinājumam, tika saņemta atbilde, ka redz visas cenas ir cēlušās un kaviņi vairs nespējot nodrošināt pakalpojumu par attiecīgu cenu. Šo cenu viņi piemēro vienpusējā kārtā pat neskatoties, ka viņi nespēja savākt nepieciešamās balsis no dzīvokļu īpašniekiem ne kopsapulcē, ne anketēšanas ceļā. Slēdzot ar šiem līgumu viens no viņu priekšnoteikumiem bija tāds, ka visiem parādiem jābūt nomaksātiem, jo viņi nevēlas uzņemties nekādas saistības, kas neattiecas uz viņiem (uz to brīdi parādi sastādija drusku virs LVL 20000), īpašnieki pašķendējās, savilka jostas ciešāk un parādu sedza. Uz šo brīdi parāds atkal ir virs 20000 latu, bet SIA "Hausmaster" no šī parāda norobežojas, sak tas nav mūsu vainas dēļ, mēs darām visu iespējamo un neiespējamo, kaut patiesībā, neko jau viņi nedara

N

Komentāri (1)

L [email protected] 03.02.2014

Sveiki,
SIA “Hausmaster” ir pateicīga saņemt konstruktīvu kritiku, sniegto pakalpojumu kvalitātes uzlabošanas nolūkos. Visus klientus vienmēr aicinām vērsties pie mums zvanot, rakstot vai tiekoties birojā klātienē, lai pārrunātu visas neskaidrības, nepieciešamos uzlabojumus vai sasāpējušus jautājumus.
Tā kā Cēsu ielā 5, Rīgā nav neviena dzīvokļa īpašnieka, kuru mēs varētu identificēt pēc lietotājvārda „Normis37”, savus komentārus sniegsim šeit. Ja „Normis37” šos jautājumus vēlas ar mums pārrunāt arī ārpus šī portāla, aicinām ar mums sazināties zvanot uz klientu apkalpošanas centra diennakts bezmaksas tālruni 80001599, rakstot uz e-pasta adresi [slēpt]@hausmaster.lv vai ierodoties pie mums birojā Cēsu ielā 15.

Atbildi par „Normis37” aprakstītajiem apgalvojumiem esam sadalījuši trīs daļās – dzīvokļu īpašnieki iniciatīva un interese veikt uzlabojumus un risināt kopīpašumam svarīgus jautājumus, tai skaitā jautājumu par vārtu darbības sakārtošanu; apsaimniekošanas maksas apmērs Cēsu ielā 5, Rīgā; dzīvokļu īpašnieku likumā un līgumā noteikto saistību nepildīšana – apsaimniekošanas un komunālo pakalpojumu apmaksas neveikšana.
1) Cēsu ielā 5, Rīgā 2012. gada vasarā tika fiksētas vārtu darbības problēmas. Ņemot vērā to, ka bija nepieciešami lielāki remontdarbi, apsaimniekošanas maksa tos nesedza un tā nebija klasificējama kā avārijas situācija, par vārtu defektiem un iespējamiem risinājumiem dzīvokļu īpašnieki tika informēti sapulcē, lai lemtu par darbu veikšanas nepieciešamību un to finansēšanas veidu. Iedzīvotāju atsaucība šīs problēmas risināšanā bija zema un netika akceptēti SIA “Hausmaster” sapulcēs un aptaujās piedāvātie varianti vārtu automātikas un motora nomaiņas darbiem, pēc kuru veikšanas tiktu atjaunota vārtu darbība. Tā kā Dzīvokļa īpašuma likuma 16. panta 3. daļa nosaka, ka dzīvokļu īpašnieku kopības lēmums ir saistošs ikvienam dzīvokļa īpašniekam, ja “par” balsojuši dzīvokļu īpašnieki, kas pārstāv vairāk nekā pusi no dzīvojamā mājā esošajiem dzīvokļu īpašumiem, bet šāds saskaņojums, kā arī finansējums netika saņemts, darbi netika veikti.
Apzinoties situācijas svarīgumu, SIA “Hausmaster” ceturto reizi arī 2013. gada nogalē vērsās pie dzīvokļu īpašniekiem ar piedāvājumu risināt vārtu darbības problēmu. Neatlaidīgi darbojoties, ar aptaujas palīdzību, kas norisinājās līdz 2013. gada 31. decembrim, ir izdevies panākt dzīvokļu īpašnieku vairākuma atbalstu darbu veikšanai un vārtu darbības atjaunošanai. Tiklīdz laika apstākļi būs labvēlīgi, ārgaisa temperatūra paaugstināsies virs -5 grādiem pēc Celsija, iks veikti remontdarbi - vārtu automātikas un motora nomaiņa.
2) Apsaimniekošanas tirgus ir atvērts un dzīvokļu īpašniekiem ir iespējams izvēlēties pakalpojuma sniedzēju. Cēsu ielas 5, Rīgā dzīvokļu īpašnieki kā savas ēkas pārvaldnieku no 2011. gada 1. augusta ir izvēlējušies SIA “Hausmaster”.
Mainoties tirgus situācijai, SIA “Hausmaster” 2012. gada 5. oktobrī uzsāka sarunas ar dzīvokļu īpašniekiem par izmaiņām apsaimniekošanas maksā no 0.33 Ls/m2 uz 0.39 Ls/m2. Dzīvokļu īpašniekiem izteiktais piedāvājums bija pieņemams un izmaiņas apsaimniekošanas maksā tika novērtētas apstiprinoši, saprotot, ka sniegtais pakalpojums un tā kvalitāte atbilst jaunajai cenai. Apsaimniekošanas maksas paaugstināšana, atbilstoši Dzīvokļa īpašuma likuma 16. panta 3. daļai, notika saskaņā ar dzīvokļu īpašnieku vairākuma lēmumu.
3) Parādu situācija, kas skar daudzdzīvokļu dzīvojamo māju kopīpašniekus, ir izplatīta ne tikai Rīgā, bet visā Latvijā kopumā. SIA „Hausmaster” šīs problēmas risinājumu redz divās daļās – aktīvs darbs ar parādniekiem un parādu problēmas risināšana valstiskā līmenī.
Ēkas dzīvokļu īpašnieku parāda apjoms ir atkarīgs no tā, kādā apmērā un termiņos dzīvokļu īpašnieki veic komunālo pakalpojumu un apsaimniekošanas rēķinu apmaksu. Pret katru parādnieku no SIA “Hausmaster” puses, tiek īstenoti dažādi pasākumi, lai tiktu veikta parāda nomaksa – sniegta iespēja saņemt rēķinu klientam ērtākajā veidā; par rēķina apmaksas kavējumiem tiek nosūtītas atgādinājuma SMS un izteikts aicinājums veikt rēķina apmaksu; nosūtīts pirmstiesas brīdinājums, ja apmaksa nav veikta pēc SMS nosūtīšanas; ierosināta tiesvedība, ja rēķina apmaksa nav veikta pēc pirmstiesas brīdinājuma nosūtīšanas.
Neskatoties uz to, ka rēķinu apmaksa no dzīvokļu īpašniekiem nav veikta pilnā apmērā, lai nodrošinātu nepārtrauktu komunālo pakalpojumu nodrošināšanu ēkā, SIA “Hausmaster” regulāri veic savlaicīgu rēķinu apmaksu komunālo pakalpojumu sniedzējiem.
Lai parādu jautājumu risinātu valstiskā līmenī, 2013. gadā SIA „Hausmaster” uzsāka diskusiju ar sabiedrību, politiķiem un pašvaldībām par parādnieku problēmu un aicināja atbildīgās institūcijas iesaistīties risinājuma meklēšanā. Esam pārrunājuši šo jautājumu gan ar Saeimas pārstāvjiem, gan arī iesaistījuši Latvijas Republikas tiesībsargu. Tiesībsargs, izvērtējot HAUSMASTER aprakstīto problēmu, ir publiski paudis viedokli, ka šī brīža situācija, kad komunālo pakalpojumu sniedzēji piedāvā kaimiņam maksāt par citu kaimiņu parādiem, ir prettiesiska. HAUSMASTER turpinās uzsākto cīņu arī šogad un kopā ar atbildīgajām institūcijām aicinās arī komunālo pakalpojumu sniedzējus nenovērsties no šīs problēmas, bet būt līdzatbildīgiem, kā arī turpinās diskusiju par veicamajām izmaiņām normatīvajos aktos, lai turpmāk šādas situācijas tiktu novērstas.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes