LV RU
www.sudzibas.lv Ģimenes Aptieka Štrihkodu nepareizs marķējums

Ģimenes Aptieka - Štrihkodu nepareizs marķējums

Š.g. 1.decembrī, iepērkoties Ģimenes aptiekā, Audēju ielā 16, saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju. Pirku pretalerģiskus preparātus: Loratin express un Rinospray light, jau maksājot vitrīnā ieraudzīju uzturvitamīnu kompleksu ādai Perfectil Platinum, cenā Ls 3, 74, pārjautāju vai cena tik tiešām ir Ls 3, 74 un cik liels ir iepakojums. Pārdevēja, kā vēlāk noskaidrojās Anete Ozola, atbildēja apstiprinoši un atbildēja, ka iepakojumā ir 60 tabletes, kuras jālieto pa 2X dienā. Mani šī atbilde apmierināja un pa terminālu atkārtoti tika novilkta maksājumu karte, pirkuma summu neapskatījos, jo neesmu pieradusi sekot līdzi maksājuma summām un tai brīdi aktuālākais bija novērst alerģijas iedarbību ar tikko nopirktajiem medikamentiem.
Pusdienojot tajā pašā t/c GC Čilli iedzeru abas nopirktās zāles; atnākot uz darbu, pēcpusdienā konta izrakstā konstatēju, ka par tiem uztura bagātinātājiem no konta tika noņemti nevis ls 3, 74, bet gan Ls 33, 74, pārbaudīju čeku un ieraudzīju, ka tā arī ir čekā izsistā summa. Domādama, ka pārdevēja ir kļūdījusies devos uz aptieku, jo marķējums uz paša iepakojuma tak bija Ls 3, 74, taču sastapos ar farm.asistentes Anitas Ozolas nicinošo attieksmi, ka viņa šo sarunu neatceras un nekādā gadījumā nav atbildējusi apstiprinoši'par cenu, jo labi pārzin cik maksā šis preparāts un ka tā cena ir Ls 33, 74. Pēc mana lūguma, parādīt tādu pašu preparātu aptiekā, izbrīna kārtā otrs tāds preparāts aptiekā nebija atrodams vispār.
Palūdzu pieaicināt aptiekas vadītāju, jo skaidri apzinos savu kļūdu un ka iepakojums ir atvērts, bet ja aptieka „uzliek” nekorektu marķējumu (par 30Ls!!!), vai tad to var uzskatīt par klienta kļūdu, ka klients uzticas aptiekai..?
Strādādāma ar klientiem, labi saproti, ka klienti mēdz būt dažādi, bet, ka šoreiz pārdevējs var ar smaidu sejā apgalvot, ka tā nav bijis, es nebūtu domājusi, ka es būšu šādā situācijā. Varbūt pārdevējas aptiekā saņem bonusu par pārdodamo preču summu, ja tik ļoti tiek maldināti klienti...?
Pilnībā apzinos savu vainu, bet mudinu patērētājus visam sekot līdzi pašiem - gan marķējumam, gan izsistajam čekam, paļaujoties tikai uz sevi un faktiem, bet tas ka Ģimenes aptiekā t/c strādā cilvēki, kuriem nevajadzētu strādāt apkalpošanas sfērā tas fakts, it īpaši, to varu pateikt par Aneti Ozolu, kura vispār neizprot kā ir jārunā ar klientiem.

V

Komentāri (6)

P Pārdevējs 09.12.2010

Es, kā arī citi pārdevēji, strādāju RIMI (turpat, aiz stūra) un Drogās arī. Bet aptiekā, cik dzirdēju, strādā aptiekāri. Vai nu farmaceiti. Vai nu farmaceita asistenti. Tā kā nākat uz Drogām - mums gan forši vitamīni un tikai par 3Ls ar kapeikām!

V vipo 10.12.2010

Piekrītu, tā arī ir. Pat aptiekāri muļķo klientus kā var. Man arī tā ir gadījies, stūlba sajūta. Ģimenes aptiekā ir ļoti nelaipna apkalpošana.

L LAURA 08.02.2011

Nezinu, kāda tā situācija ir patiesībā sanākusi. Vai Anete ir nosaukusi cenu galējo cenu, pirms paņema no Jums karti, situāciju nevaru analizēt.
Iesaistos sarunā tikai tāpēc, ka personīgi pazīstu Aneti Ozolu. Mācijos kopā ar viņu vienā kursā. Meitene ir kārtīga, mierīga, uzcītīga. Dīvaini dzirdēt tādas atsauksmes par viņu. Es domāju, ka viņa šo situāciju arī pārdzīvoja, jo viņai no ta nekāds labums nebija, tikai sirdsdēsti.
Gadās tādas situācijas, kad nesaprotamies ar klientu. Pati strādāju aptiekā, tikai citā tīklā, ir personīgi bijušas nepatīkamas situācijas, tāpēc visiem iesaku sekot jebkur līdzi, cik esi samaksājis, ko esi nopircis, lai pēc tam nebūtu pārpratumi. Lūdzu, vienmēr apskatiet čeku pie kases, lai vajadzības gadījumā, to visu fiksi var izlabot. Mēs visi esam cilvēki, tajā vietā varēja būt arī kāda Linda Lapiņa, Daiga Bērziņa, un sūdzība būtu par to meiteni.
Esiet vērīgi, un kopā mēs, viens otram palīdzot, izvairīsimies no nepatīkamām sitācijām.

L LAURA 08.02.2011

Par preperātiem, šis nav tik bieži pirkts, tāpēc, lai aptiekā zāles nestāvētu ar lēnam notekošiem terminiem, tās pasūta pa vienam eksemplāram. Jo nav vairs tā, kā bijis agrāk, reizi nedēļā sūta preci. Tagad to sūta divas reizes dienā. Ja pusdienaslaikā kas tiek nopirkts, to pieved jau vakarā klāt.

Z Zinaida 08.02.2011

Kas tie ir par "preperātiem". Nav kāds jauns prezervatīvu standarts?

L LAURA 08.02.2011

Prezervatīvi?
Lūdzu, konkrētāk Zinaīda.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes