www.sudzibas.lv G4S Nekvalitatīva signalizācijas uzstādīšana, slikts klientu serviss

G4S - Nekvalitatīva signalizācijas uzstādīšana, slikts klientu serviss

Mājas būvniecības procesā G4S ievilka signalizāciju, kā vēlāk izrādījās, tas tika izdarīts nepareizi, ko apstiprināja arī pats G4S eksperts. Kļūdu labošanas procesā nācās bojāt iekšējo apdari. Arī otrajā reizē tehniķis bija "jauniņais" un 6 stundu laikā nespēja pievienot pulti, vienu magnētisko devēju un vienu kustību sensoru. Darbs palika neizdarīts, kad tehniķis devās prom. Pēc tam neviens neieradās darbu pabeigt, kā arī pat nesazinājās un neizskaidroja radušos situāciju. Zvanot uz klientu dienestu, saka vienu un to pašu, ka iepazīsies ar situāciju un atzvanīs, kas 1,5 mēnešu laikā nav izdarīts. Sekas - zaudējumi sakarā ar apdares remontu, divus mēnešus iekavēti būvdarbi, neejoša signalizācija.

04.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes