www.sudzibas.lv Express pasts Slikts serviss, krāpšana

Express Pasts - Slikts serviss, krāpšana

9.04.2021. Veicu pasūtījumu 220.lv, viņi kā piegādātāju norādīja Latvijas eksprespastu. Kad veicu pasūtījumu paredzētā piegāde bija 15.04. , rakstīts e-pastā, ka sūtījums var kavēties līdz 4 dienām, ko es saprotu šajos laikos ir liels noslogojums. Saņēmu sms par to, ka sūtījums tiks piegādāta 1 d. D. Laikā 17.04. , protams neko nesaņēmu. Zvanīju gan uz 220.lv gan eksprespastu, kur vienīgā atbilde, ko man sniedza ir gaidiet, pasūtījums ir pie kurjera, kaut kad tiks piegādāts. Šodien ir 17. Maijs, neuzskatu, ka tā ir normāla piegādes izpildīšana, kad sūtījums kavējās vairāk par mēnesi un pircējs tiek maldināts ar aplamiem piegādes datumiem. Skatoties pasūtījuma izsekošanu, mans sūtījums mēnesi vienkārši stāv eksprespasta noliktavā. Latvijas eksprespasts ir neprofesionālākā piegādes firma Latvijā. Pārdēvējiet savu uzņēmumu par “nekad nepiegādāšu sūtījumu”. Nekad dzīvē vairs neko nepasūtīšu ar šo piegādes veidu. Domāju, ka savu sūtījumu nekad tā arī nesaņemšu.

17.05.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Komentāri (1)

N Nanukua 04.08.2021

Piekritu. Tā pati problēma. Pasūtījumu veicu 220.lv, summa bija vairāk par 200€. Pasūtījums kavējas vairāk par mēnesi. Zvanot 220.lv viņi saka, ka paka nodota Latvijas Eksprespasta servisam. Un tur tikai sūta SMS ar to, ka piegāde kavējas. Tagad 220.lv ir atzīmējis sūtījumu kā "piegādāts". Es neesmu saņēmusi ne zvanu, ne piegādes datumu, neko. 200€ vējā((((

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes