Express Pasts - Slikts serviss

Veikalā Rd Electronics pasūtījām ledusskapi 2.07. Norādīts bija, ka piegāde ar expresspastu tiks veikta 5.07.   par kuru tika samaksāti 40 eiro. Ledusskapi nepiegādā norādītajā datumā, par piegādes kavēšanu nekādu ziņu nav, tāpēc zvanam. Atbild, ka pasūtījums aizkavēsies un būs tuvāko darba dienu laikā. Ok, gaidām (lieki piebilst, ka ledusskapi tāpat prieka pēc nepērkam un ārā ir +100 grādi) .
Pienāk nedēļas beigas, ledusskapis nav, ziņu nekādu nav. Zvanam atkal, gan uz pastu, gan uz veikalu. Tagad jau Saka, ka būs vēl pēc nedēļas. Pienāk nākamās nedēļas beigas. No ledusskapja ne smakas. Kārtējo reizi zvanam, prasām, kas tajā kantorī, ar miljons sūdzībām (jā, gan šeit palasot, gan fb palasot, sūdzību ir ļoti daudz, tieši par piegādi) notiek. Man rupji atbild, ka kurjers atsūtīs sms tajā dienā, kad tiks piegādāts. Un nomet klausuli.
Ok, zvanam uz pašu veikalu, Saka, ka nosūtīs iesniegumu uz pastu, par situācijas izskaidrošanu.. Tā nu vēljoprojām gaidām savu ledusskapi. Pirmā un pēdējā reize, kad kaut ko pasūtam no Rd veikala, kā arī, turpmāk noteikti interesēšos ar kuru kurjerdienestu veikali sadarbojas. Ja tas ir expresspasts, tad nē, paldies. Nepieklājīgs, nekompetents, kantoris ar sliktāko servisu ever.

15.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes