www.sudzibas.lv ELVI Slikts serviss

ELVI - Slikts serviss

Labdien! Esmu šokā pēc sava apmeklējuma 26,04. Ap pl 21, iepērkoties ar bērnu tallinas ielas elvi veikalā.
Salikusi pilnu groziņu ar pirkumiem gāju pie kases. Pēc šī veikala remonta ir diezgan neērti izlikt preci ja tā ir daudz, tāpēc noliku pilno groziņu pārdevējai uz galda, pēc kā sekoja pārdevējas vizmas atbilde: novāc to grozu un liec uz galda!
Es: ja izkrāmēšu visu uz galda, tad tas viss kritīs zemē, jūs taču redzat, ka vietas nepietiks.
Vizma: tā jau vairs nav mana problēma.
Es: tad es nevēlēšos izvārtītu preci pirkt.
Vizma: tas jau ir jusu izvēle!

Tad es panēmu maisiņu un teicu, lai izsit.. Sāku krāmēt iekšā preci... Uz ko man sāka bļaut virsū un teikt: kā lai es viņu izsitu. !
Teicu, ka jums tak ir jāzina kods, bet ja nē, tad padevu viņai citu maisiņu, lai izsit... Un tad sekoja atbilde: tagad tu to maisu nepiespraudīsi atpakaļ kā bija... Sēdēja un lamājās..
Beigās man jau vajadzēja viņai atgādināt, ka aiz manis stāv vēl citi cilvēki (kuri arī bija šokā) un vai mani beidzot apkalpos nevis attiecības risinās.
Šai pārdevējai pat bija vienalga, ka man bērns stāv blakus un ka viņai tas viss bija jāklausas.
Es pati strādāju ar cilvēkiem, bet es neko tādu neatļaujos pret klieniem.
Esmu šokā no tādas apkalpošanas!
Lūdzu kaut ko darat!

Paldies!
Ar cieņu,
Viktorija

Atbilde no ELVI veikali Pārstāvja atbilde 09.05.2018

Labdien!

Paldies, ka neesat vienaldzīga un informējat mūs par radušos situāciju. Esam sazinājušies ar veikalu, noskaidrojuši visus apstākļus un visa kolektīva vārdā vēlētos Jums atvainoties. Noteikti padomāsim par ērtākiem risinājumiem pirkumu novietošanai, kā arī atkārtoti izrunāsim ar kolektīvu klientu apkalpošanas kultūras vadlīnijas.

Cerībā uz Jūsu sapratni,
ELVI.

V

Komentāri (9)

TasEsLV 27.04.2018

Kasierim NAV pienākums celties un tad jūsu grozu krāmēt ārā.
Kasieirim NAV pienākums atcerēties svītru kodus. (un ja strādā pirmo nedēļu?)

V Viktorija 27.04.2018

Šis kasieris strādā jau entos gadus!
Šim kasierim nav tiesības runāt ar klientiem kā ar mēsliem,kas viņu ļoti patraucējuši.
Ja man būtu normālā tonī pateikuši,lai es pakāpeniski visu izkrāmēju būtu viss bijis daudz savadāk. Neiet runa par to, ka viņa neatceras kodus!

A AnvoyT 28.04.2018

Vispār tie IR pārdevēja - kasiera pienākumi. Vistiešākie.

B BK 27.04.2018

Kasiere nav tavs vergs. Cieni citus un tad cienis tevi.

V Viktorija 27.04.2018

Nu paskatītos ko jus paši teiktu ,ja ar jums tā apietos...
skatos,ka jums aiz nav ko darīt te visi jānokomentē...

B BK 27.04.2018

Ko tad pati uzrakstiji te? Vai domaji ka tevi visi saks zelot?

A AlEl 27.04.2018

Ooo ja tā ir tā sirmā tantiņa, pilnībā piekrītu. Burkšķ vienā burkšķēšanā. Nedod dieva kaut ko pajautāsi. Vienmēr neapmierināta. Tagad jau esmu ar to sadzīvojusi, runāju pretī un smaidu!

V Viktorija 27.04.2018

Skaidrs! Nebrīnītos,ja Tu esi pati Vizma :D

V Viktorija 27.04.2018

Sorry, tas nebija jums!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes