www.sudzibas.lv ELVI par aizlieguma zīmēm uz durvīm!

ELVI - par aizlieguma zīmēm uz durvīm!

Pirms iebraucot veikalā Elvi ar skrituļslidām izpētīju vai uz durvīm nav aizliedzoša zīme, ka ar tām veikalā iebraukt nedrīkst! Pārliecinājusies par to ka zīmes uz durvīm nav, devos iekšā. Pēc neilga brīža klāt ir veikala apsardze ar brīdinājumu ka ar skrituļslidām veikalā pārvietoties nedrīkst! Es pārjautāju vai aizliedzošā zīme ir uz durvīm! Saņēmu pārliecinošu atbildi, JĀ un pasaka vēl palūgt man vadībai lai uzlīmē lielāku zīmi uz durvīm. Izbraucot no veikala pārliecinājos vēlreiz ka uzlīmes uz durvīm NAV! Loģiski - ja tā uzlīme būtu uz durvīm es iekšā nebūtu braukusi un sūdzību nerakstītu!!!

A

Komentāri (5)

N neitrāls 23.06.2010

Uz durvīm jau nav arī zīme, ka ar auto aizliegts iebraukt!! Jādomā jau ir ar galvu un veselu saprātu:)Domāju, ka arī ar krokodillu siksniņā Tevi neielaistu, pat ja uz durvīm tāda zīme nav!!!

K Katt23 23.06.2010

Bet ir veikali kuršādas zīmes ir un tajos arī es nebraucu bet ja nav tad drosi dodos iekšā ja kāds ko pārmet es saku ka administrācija ir citās domās.
Vissi ir cilvēki ja var ar bērnu ratiem tad kāpēc nevar ar skritulenēm? Esmu redzējusi ka mazie pat ar trīsriteni brauc kas tur traks? Nu protams nejau braukāties bet paņemt padzerties un ārā:)

E Eseseseseeseses 26.06.2010

nesaprotu, kaapeec veikalaa nevareetu iebraukt ar skrituleneem...ne jau tu baigaas sviikas uz griidas atstaaj, ne arii pliistosas preces no plauktiem izrauj. kaada kuram dalja, kaadi tev apavi kaajaas..kaarteejaa stulbiiba, kuru aiz gara laika un neko dariit ir izdomaajusi ar izcilu intelektu apveltiitie veikalu apsargi...

I Inokentijs 28.06.2010

pret visiem idiotiem nodrošināties nevar ! Ar zirgu neesi mēģinājusi iebraukt ? Tur tādas zīmes ari nav !

S SlepenaisPircējs 06.05.2011

Mystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs.
TEL: 29662955

Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis:
• 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam;
• 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ;
• 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību.

Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu?

MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā.

Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo:

informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā;
informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti;
informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu;
informāciju par konkurentiem;
apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem;
personāla apmācību efektivitātes novērtējumu.
Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas, - tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c.

"Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu.
"Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā.
"MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību.
"MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga.
Vairāk informācijas pa tel: 29662955

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes