LV RU
www.sudzibas.lv ELVI Slikta apkalpošana

ELVI Ozolnieki,Rigas iela 44 - Slikta apkalpošana

Vēlos izteikt sūdzību par Elvi (Ozolniekos) veikala pārdevēju, kas šodien 1.07.19 strādāja aiz gaļas vitrīnas! Nav pirmā reize, kad man ir vidēji 5 minūtes jāstāv un jāgaida, kad mani apkalpos, kamēr šī dāma (vārdu nezinu, jo nav nozīmītes) dara bezjēdzīgas lietas. Saprastu, ja būtu rinda, bet cilvēku veikalā bija maz! Un pie vitrīnas, biju vienīgā. Nevienu dienu, kad viņa mani tajās retajā reizēs ir apkalpojusi, nēesmu dzirdējusi ka ne tikai ar mani, bet arī jebkādu citu klientu sasveicinātos vai pateiktu lūdzu! Šodien (ap plkst 19: 30) , gribēju nopirkt ruleti, bet netiku apkalpota. Vien paskatījās uz mani un viss. Pietam, vakarpusē vitrīnā stāvēja vel rulete ar 30.06 datumu! Jautājums šai dāmai - vai tā viņas prāt ir pareiza apkalpošana un vai viņai pašai patiktos tāda apkalpošana?

01.07.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no ELVI veikali Pārstāvja atbilde 25.07.2019

Labdien!
Paldies par Jūsu ziņu!
Ļoti atvainojamies, ka Jums ir nācies saskarties ar šādu situāciju! Esam uzrunājuši attiecīgo darbinieci un uzsvēruši, ka mūsu prioritāte ir, lai klientam vienmēr būtu ērta, ātra apkalpošana un viņš ar prieku atgrieztos mūsu veikalos.
Esam arī pievērsuši uzmanību minētu preču derīguma termiņiem un nekādu problēmu neesam konstatējuši.
Mēs ļoti novērtējam katra klienta atsauksmi un ikkatrs komentārs tiek ņemts vērā, jo tieši šādā veidā mēs varam uzlabot savu klientu apkalpošanu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz Jūsu sapratni!

Ar cieņu,
ELVI

Komentāri (16)

T Turkey901 01.07.2019

Kādas "bezjēdzīgas lietas" viņa tur Jūsuprāt dara? Uztur kārtību, seko sanitārājām normām vai papildina sortimentu?!

D Dusmīga meitene. 02.07.2019

Stāvot vienīgā pie vitrīnas viņa labāk izvēlāk meklēt cenu zīmes, skalot lupatiņas un nepievērsties pircējiem. Bet tas jau laikam tgd tā pieņemts. Manos laikos lkm tā nebija.

T Turkey901 02.07.2019

Jūsu laikos produktus dalīja pret taloniem - krietni mazāks sortiments un cilvēku skaits.

D Dusmīga meitene. 02.07.2019

Es gan nēesmu tik veca.. pirms pusotra gada pati tur strādāju tāka - manos laikos TUR strādājot tā nebija!

S Spuris 02.07.2019

Autorei acīmredzamas problēmas ar psihi.Arī uzmanības trīkums un iedomājas ,ka visai pasaulei jākrīt ceļos tikko viņu ierauga! Sen jau beidzies tas laiks kad visur klanīsies !

D Dusmīga meitene. 02.07.2019

Ar nožēlu jāatdzīst, ka ar psihi viss ir kārtībā. Mana saudzība vel ir maiga salīdzinot ar to ko es esmu piedzīvojusi. Taka jā, lai tik metas man ceļos kad mani ierauga.

H hehe 02.07.2019

Ooo, Elvi , Ozolnieki,! Tur ir jaskatās ko sit čekā, man personīgi divos gadījumos tika ierēķinātas preces ,kas netika pirktas, un to tik vēlāk pamanīju. Izklaidīgus atpūtniekus pie ezera iespējams aptīra.

Ventilators 02.07.2019

Beidziet bezjēdzīgi stāvēt, bet uzrunājiet. "Mēles nav?"

Tik pat daudz cik stāv un klusē ir tādi, kā es, kas ilgi pēta produktus vitrīnā un pie manis skrien 3-4 reizes klāt un prasa vai esmu izdomājis. Tak'što vienkārši uzrunā neatkarīgi, ko viņa dara aiz letes.Neviens nav nomiris dēļ tā.

D Dusmīga meitene. 02.07.2019

Tā ir sieviete, kas nekad neko nepajautā.. labāka tad tā nekā kad klusē un nekad neko nepasaka.. es uzskatu ka man kā klientam nav jāuzrunā pārdevējs lai mani apkalpotu.

T Turkey901 02.07.2019

Uzrunāt/ sveicināt pārdevēju nav kauna lieta!

I Ingrīda Krūmiņa 03.07.2019

Bet ja pārdevēja stav ar muguru un ir cītīgi aizņemta ar savām lietām un kad viņu uzrunā skatās ar tādām acīm kā labāk būtu nejautājusi.Un vēl tai veikalā klibo arī datumi akcijā ir vieni,bet pārdevējas un kasieres neko nezin,bet to kāds šodien datums.

T Turkey901 03.07.2019

Tad atveriet savu veikaliņu blakus, kurā viss un visi būs ideāli, un izstumjiet viņus no biznesa, jo visi neapmierināties pircēji tagad pirks no Jums, kur klientiem dibeni tiks kārtīgi izlaizīti!

I Ingrīda Krūmiņa 03.07.2019

Nu bāc kas par mulķībām kāpēc kādam kaut kas ir jālaiza iet runa par normālām lietām un kārtību,bet ja tai veikalā ir tāda kārtība ka pircējiem ir par visu pašiem jātbild.Nau problēmas taisiet pašapkalpošanos un viss būs OK

I Ingrīda Krūmiņa 03.07.2019

Tur kasieres nezin kas ir veikalā par akcijām sit čekus ko pagadās vai arī jānes pie kases rādīt ka ir akcija.Tad smieklīgi pārēķina uz kaut kādu mazu bērnu kaukulātoru kur arī vēl divas reizes kļūdās.Tur kaut kas ir jādara sākot ar vadību.

M Mince50 09.12.2019

Kas ir kaukulātors?sūdzēties māk,bet pareizi uzrakstīt neprot

P Pelekais Latvietis 04.07.2019

Cilvēkam mutē domāta, lai runātu.
Atnāk princese pirkt ruleti un ir pārliecināta, ka izdara baigo pakalpojumu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes