www.sudzibas.lv ELVI Bojāta prece

ELVI - Bojāta prece

Labdien!
Šaja gada 12.07.2022 mans vīrs nopirka ikrus (foto ir pielikuma) Cena 8 eur ap pulk. 11: 00 - 12: 00, čeks palika veikalā. Mājas konstatējam ka ikri ir bojātie, nav lietojamie. Tajā paša diena ap pulk. 17: 00 mēs atgriežamies veikalā, lai atdotu bojāto produktu. Tā ka virs čeku atstāja veikalā kasiere Inta pateica ka viņa nevar atrast čeku sistēmā jo viņai nav tāda atļauja, to var izdarīt veikala vadītajā. Nākamā diena 13.07.22 es sazvanījos ar veikalu (tel.20237663) , veikala darbiniece stajas priekša ka veikalas vadītajās aizvietotajā palūdza man nosaukt ean kodu no ikru burciņas (4751001390114) un apsolījās atzvanīt. Nākama 14.07.22 man neviens neatzvanīja. Kad es pazvanīju 15.07.22 vekala darbiniece pateic ka 18.07.2022 būs vadītajā un viņa man atzvanīs. Zvans nav.

19.07.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no ELVI Latvija Pārstāvja atbilde 20.07.2022

Sveicināti!

Paldies par Jūsu ziņu. Lai noskaidrotu situāciju un sazinātos ar produktu piegādātāju - lūdzu, precizējiet, kurā no mūsu zīmola veikaliem ikrus pirkāt un kura ražotāja produkcija tā bija? Ērtākai un ātrākai saziņai aicinām informāciju sūtīt uz [email protected]

ar sveicieniem, ELVI komanda

J

Komentāri (1)

T Tomasa mamma 19.07.2022

Būsim reāli - nav paņemts čeks - kas pie tā vainīgs? Saprotams, ka mēdz visādi gadīties ar produktiem, ne vienmēr pie tā vainīgs veikals, un tieši tāpēc ir iespēja atgriezt preci, ja tiek paņemts čeks.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes