LV RU

Elis

Neiesaku pirkt tapetes veikalā "Elis" pie Mūkusalas ielas apļa. Tās (vācu firmas "Creation" ražojums un diezgan dārgas) izrādījās tāds mēsls, ka bija jāpārlīmē visa istaba ar normālām "Rasch" firmas tapetēm (kuras tika nopirktas K-Rautā). Pie tam veikalā "Elis" ir katastrofāla apkalpošana. Valsts valodas un pārdevēju kompetences līmenis tuvs nullei...:((

Komentāri (11)

K K-rauta 22.03.2006

Ja ņemt vērā to faktu, ka K-rauta atrodas tieši pretī "Elis" pie Mūkusalas ielas apļa un viņi ir konkurenti, tad es neiesaku ticēt.

A Archy 28.07.2006

neivag buut loham liimejot tapetes!!!! Ar pirku tieshi tai pashaa veikalaa tapes un bij OK!!!!Pardeveji gan tus taadi pashvakakai, bet citreis gadas kada smukinja :D :D

K kiki 12.02.2007

Nu gan nodeva par Elis. Manupraat,ljoti jauks un feins veikalinjs.un paardeveeji zinoshi.un ne jau valoda te vainiiga!bet pirceeja psihologjija!Malachi Elis,turaties!

K kiki 12.02.2007

Nu gan nodeva par Elis. Manupraat,ljoti jauks un feins veikalinjs.un paardeveeji zinoshi.un ne jau valoda te vainiiga!bet pirceeja psihologjija!Malachi Elis,turaties!

V Valdis 11.03.2007

Sliktam dejotājam i pauti maisa!

H Henrijs 25.03.2008

2008. gada februārī pasūtīju Elisā flīzes un iemaksāju avansu. Neviens par piegādi tā arī neinformēja .
Kad zvanīju uz kases čeka norādīto tālruni, vienmēr tika paskaidrots, ka atzvanīs. Kamēr netika draudēts ar griešanos patērētāju tiesību aizsardzības centrā, jautājums nerisinājās .
Pēc divām nedēļām pēc regulāriem vairākkārtējiem atgādinājumiem un telefoniska rakstura pretenzijām, saņēmu daļu no flīzēm, lai gan tika pieprasīta pilna apmaksa. Vēl šodien 2008. gada 25. martā 6 reizes dienas laikā zvanīju lai saņemtu atlikušās, beidzot 18.20 saņēmu atbildi ka rīt flīzes būs pēc 16. oo.
Veikala sortiments tiešām ir labs, bet vai pircējam būs prieks par tādu apkalpošanas kultūru un vai viņš šajā veikalā gribēs turpmāk iepirkties ? Es jau nu notekti nē un arī saviem paziņām neieteiktu, jo visu šo sortimentu, zinot tā nosaukumu, var pasūtīt jebkurā citā būvmateriālu veikalā.
Ar zaudētu uzticību, zv. advokāts Henrijs Ulmis

Z Zaķene 14.05.2008

Kas attiecās uz flīžu pasūtījumiem, varu paskaidrot, ka ne jau pārdevējs vienmēr ir vainīgs pie tā, ka flīzes tik ilgi jāgaida, jo firmas un piegādātāji tik tiešām pieviļ.Kas attiecās uz zvanīšanu, nevajag zvanīt uz telefonu, kas norādīts cekā, bet veicot pasūtījumu pārdevējam ir jāiedod nodaļas tālr.nr.Vienīgi tas, ka tagad ir nomainījies viss personāls, diezkas nav.Kad es savulaik strādāju tanī pašā bēdīgi slavenajā flīžu nodaļā, mēs centāmies uzturēt ar klientu kontaktus un viss pārsvarā vienmēr bija O.K.

J jurij 03.11.2009

Tie kas te raksta par foršo veikaliņu gan jau ka pati vadība arī ir. Trīsslāņu parkets vienkārši sūkā. Droši vien noturēts pagrabā kur ūdens gāžās virsū un tad tirgo. Pēc tam saka "jūsu parketa grīdas defekts radies lietošanas laikā". Malači- Tā TIK TURPINāT!!!

F frr 06.12.2010

llllllllllllllllllllllllllll

J Juris 06.12.2010

Elis ir normāls veikals! Dažas lietas tikai pie viņiem ir ļoti plašā sortimentā - piemēram, linoleji, paklāji, kovrolīni jeb kā tos sauc, putuplasta līstes kas pie griestiem tiek līmētas!

Kas attiecas uz sākotnējo sūdzību par tapetēm - man ar bija tā, ka nopirku bērnistabai smukas tapetes, vai tik ne Creation! ČIKS sanāca! Ne es ne arī tie, kas jau tā kā pieredzējuši tapešu līmētāji varējām tās tapetes pielīmēt! Arī nopirku RASCH un pielīmeju ka vai nu!
Tad nu secinājus laikam cits uzprasās - ka ne nu veikalā ir vaina!

J Jurģis 05.11.2011

No apkalpojošā personāla slikta attieksme, ja grib, lai runātu Latviešu valodā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes