LV RU
www.sudzibas.lv ECOLINES slikts serviss

Ecolines - slikts serviss

Bieži izmantoju šī uzņēmuma pakalpojumus...2x nedēļā. Autobuss Rēzekne- Kaunas regulāri kavē, es ceļos no rīta 6 lai tiktu laicīgi uz iekāpšānu, bet vienmēr ir jāgaida- 20 minutes, 30, dažreiz stundu. Tā jau ir norma ka izbrauksi vēlāk nekā plānots.
Vienreiz biju automašīnā un atvadījos ar ģimeni, pienācu pie autobusa 6 minutes pirms atiešanas. Bagāžas man nebija...Man uzrūca virsū , kāpēc es neceļu klausuli un kas man grūti atnākt pateikt ka es te esmu, jo redz mani gaida! Kad sekoja jautājums- kas tās par uzbraucienu klientam, man rupjā krievu valodā abildēja- mēs nebraucam virsu , mēs vedam! Tak vediet tos kas ir ieradušies- sagaidot laipni un ar smaidu! Kad pienāk laiks! Neviens nelūdza mani gaidīt! Jūs parasti gaida un Jūs par to pat neatvainojaties!
Iekāpjot autobusā ir naptīkama smaka, stjuarte sāk skaļi uzvesties-skaitīt maisiņus, ēdienu iepakojumus , kas ellīgi čaukst- daži ar sabojāto noskaņojumu pēc saskarsmes ar jūsu servisu, mēgina gulēt, jo ir agrs rīts.
Pēdējā braukšanas reizē draudzenei nozaga cepuri kamēr viņa bija tualetē, kad bijām atbraukuši uz Kauņu stjuarte ļoti rupji lika mums iziet ārā no autobusa, neskatoties uz to, ka redzēja kā mēs mēģinam atrast nozaudēto cepuri... es jau paklusēšu par palīdzības piedāvājumu.

12.12.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Komentāri (5)

Ni Nikolaas 12.12.2018

Tātad sūdzība: uzrūca, nesmaida, nelaipni un darbinieki atļaujas strādāt (skaļi skaitīt maisiņus). Kapēc to rakstīt šeit, vai nevarējāt to uzreiz pajautāt šoferim, vai darbiniecei kura "atļāvās skaitīt maisiņus": "Jūs nepasmaidījāt man!". Vai :"Kapēc Jūs man uzrūcāt?", Kapēc Jūs skaļi čaukstiniet maisiņus, es gribu gulēt?!?!?!

Ne nejaukaisklients 12.12.2018

Vai tad ir jālūdz cilvēkam, kurš strādā apkalpošanas sfērā būt laipnam?
Manuprāt, darba pienākumus jāpilda netraucejot tam, kam tas pakalpojums ir sniegts.
Sūdzību saņēma arī servisa sniegšanas kompānija-kam tas arī bija paredzets, jo bojāt sev garastavokli konfliktējot ar personālu lielākoties nav jēgas.
Tātad sūdzība : kavē, apkalpojošais personāls(ne visi protams) ir neprofesionāls.

Il Ilmars Kalnins 12.12.2018

Vienkarši slima tante, viņai vajag ārsteties, nevis rakstīt sūdzības

really? 12.12.2018

Taa iespejamaa cepures zadziiba ir labakais sajaa tekstaa,moz tur cepuru zaglu Bandas uzdarbojas :D

Ag AGr 13.12.2018

Cepure droši vien bija 250 eiro vērtībā, tā kā zādzība nopietna. :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes