www.sudzibas.lv ECOLINES Slikta attieksme un uzmanība

Ecolines - Slikta attieksme un uzmanība

Labdien. Es esmu Tatjana Beinarovica. Biletes numurs-11101666. Izbrauksanas datums.07.02.2019
Daugavpils - Kaunas
Kaunas - Venlo. Mani aizveda nevis uz kaunas, a uz vilnu. Es izgāju ar visiem jo domajy ka tie ir kaunas jo pirmie reizi braucu. Bet ta meitene kas strādāja tāja diena tumšiem matiem viņa bija. Viņa pat neko nepateica ne vārdu ka es nesmu kauna a vilnus vina pirms tikai iekapšana Daugavpili pārbaudīja dokumentus un viss un vairak ne... Varbūtas ir ari mana kļūda braucot pirmo reizi vajadzēja paprasit u šofera pasaij. Es veles lai biļetes naudu man atgrieztu lai es nebraucu

09.02.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

T

Komentāri (4)

B BK 09.02.2019

Rakstīt no sākuma iemācies un tad rakstīt. Jo gandrīz mēli izmežģīju, lasot tavu tekstu.

A aicis24 09.02.2019

Jā,kā saka kļūdīties ir cilvēcīgi,bet viens jautājums,kad kāpi autobusā vai tad nepamanīja,ka rakstīts ir galamērķis Viļņa,tas tak bija jābūt redzamām autobusā priekšpusē.Bet,protams,slikti,kas pārbauda biļetes nepaskatījās uz kurieni jūs braucat.

M Mego izmeklētājs 09.02.2019

Parvadatajs daugavpils - kauņa sia norma-a no kauņas jau tik ecolains

C Celiniece 16.03.2019

Nu ja cilvēks pats nesaprot, kur iekāpis (lasīt nemāk?), tad vainot citus, ka neseko viņa rīcībai ir mazākais nekorekti. Vai arī jāliek ar kaklā šilde-“neapzinos savas darbības, visu man pārjautājat!”

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes