www.sudzibas.lv ECOLINES autobusa vadītāja un uzņēmuma attieksme

Ecolines - autobusa vadītāja un uzņēmuma attieksme

Labdien! Vēlējos pastāstīt par savu pieredzi izmantojot šī uzņēmuma pakalpojumus un darīt sabiedrībai zināmu kāda patiesībā ir šī kompānija un tās darbinieki. Nepārsteidz, ka sūdzību apjoms šeit ir milzīgs, bet nu par lietu. Tā nu sanācis, ka mana otra pusīte ir Ukrainas pilsone un ar auto bieži mērojam ceļu uz šo valsti, bet apstākļu sakritību spiesti draudzenei bija jādodas vienai un iegādājos biļeti maršrutā Rīga-Kovelja-Lucka-Ļvova-Truskoveca.... tā nu sākās piedzīvojums ...... pavadot draudzeni vēlējos nodot bagāžu autobusa bagāžas nodalījumā ....tautas bija daudz.....bet pievērsu uzmanību vadītāja agresīvajai attieksmei, bet neko....... pienākot mūsu kārtai.....sadzirdēju..."davai biļet"tādā paceļošā tonī...... un sajutu ka man bagāžas somas no rokas tiek ātri izrauta negaidot kad to pasniegšu..... noriju kamolu bet neko neteicu..... Tā nu autobuss devās ceļā.... naktī tas sasniedza Polijas-Ukrainas robežu .... gaidot rindā iebraukšanai Ukrainā draudzene ievēroja ka aizmugurē atrodas autobuss kas dodas no Chelm uz viņas pilsētu jo dzīvo pierobežā.....iebraucot Ukrainā lūdza lai viņai nav jābrauc līdz Luckai izlaiž pieturā..... uz ko saņēma asu nosodījumu no vadītāja puses, uz atkārtotiem lūgumiem..... tika norādīts ka viņam trūkstot naudas ar domu, ka šāda veida operācija ir par papildus maksu.....tomēr izdevās pierunāt šo necilvēku uz ko viņš Ukraiņu pilsoņu klātbūtnē apvainoja gan Valsti gan tās pilsoņus.......Iesniedzu protestu minētajā kompānijā, kas mājaslapā sevi dēvē par augsta līmeņa uzņēmumu vērstu uz klientu apkalpošanu...... atbildi neesmu saņēmis....... zvanīju uz ofisa telefonu, kur atbildīgo personu telefona nummuri netiek sniegti.......esmu iesniedzis atkārtotu pretenziju....... bet cik noprotu šij kompānijai un tās vadībai maz interesē klienta apmierinātības līmenis. Tāda nu ir mana pirmā un pēdējā pieredze izmantot šo pārvadātāju. Ceru, ka citiem nebūs jāsaskaras ar šādu attieksmi, bet mums bija......un žēl ja ir tāds darbinieks, ka vadībai uzņēmumā ir vienalga.... jo aizvainot un apsaukāt ukraiņus Ukrainā nav pareizi!!! Paldies, ka uzklausījāt.........

Komentāri (3)

č Čupakabra 24.07.2015

Sūdzību rakstīt labāk nevis Ecolainam, bet Satiksmes ministrijai vai Autoceļu direkcijai.

č Čupakabra 24.07.2015

laboju- Autotransporta direkcijai - ATD. Nu, jebkurā gadījumā SM pārsūtīs pēc piederības.

K krikksis 07.08.2015

Jup uz Autoceļu direkciju, protams, ja ir velme, kaut ko mainīt :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes