www.sudzibas.lv ECOLINES Attieksme un servisa līmenis

Ecolines - Attieksme un servisa līmenis

Sveiki! Šāds gadījums. Varšavas autenē izkāpu uzpīpēt, nāku atpakaļ un manas mantiņas uz 400 eur - čau! Pavadone alla, kura prot kādus 14-15 vārdus latviski (nu ok, "starptautiska līnija" taču: d) , man līdzjūtīgi paziņoja, ka viņi nekādu atbildību nenes, un arī viņa pirms pāris nedēļām esot apzagta, savukārt šoferītis (sniegbaltā kreklā - gods, kam gods) jau mazāk līdzjūtīgi paziņoja: "a ko tu brīnies - zog! Varšavā zog, rīgā zog, visur zog! " uz brīdi radās sajūta, ka viņi tur visi uz vienu roku, bet nu pat ja tā, tik zemu nolaisties netaisos. Anyway, zemākās kvalitātes transports, nevienam neiesaku, un ja bezizejas situācija - sargiet savas mantas!

Ar cieņu,
Ex-Pasažieris.

29.06.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

ž

Komentāri (2)

L Lione 23.07.2019

Ecolines apstājas aiz pieturas un, redzot, ka pasažieris jau pat skrien, uzsāk braukt tālāk

ž Žanis777 13.11.2019

Nu ko, šitais bomžu kantoris, ziņu saņēmis, nav uzskatījis par vajadzīgu jel kā reaģēt. Labi, iztikšu. Vienīgais, ko nedaudz nožēloju, ir tas, ka toreiz neievilku tai naglajai bomžihai, "pavadonei" Allai, pa zobiem. Cilvēki, nebrauciet ar šiem autobusiem, cieniet sevi!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes