www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Labdien,
vēlos pasūdzeties par dpd piegādes servisu. Jau kuru reizi ar viņiem negatīva pieredze. Tā kā pasūtot sports direct preces nevar izvēlēties piegādes firmu. Pati kompānija nosaka dīvainus piegādes nosacījumus. Piegādes dienā nosaka laiku, kuru cilvēks pat uz 1 minūti nevar samainīt, var samainīt tikai piegādes dienu. Šoreiz vispār universāls gadījums. Iepriekšējā dienā ne viens nepabriedināja kā plānota piegāde, kā tas bija ierasti. Atsūtīja īsziņu kā šodien noteiktajā laikā būs piegāde. Man darbs ir ar cilvēkiem, es nevaru vienmēr uzreiz celt klausuli. Līdz ar to kad kurjers piezvanīja nepacelu klausuli, bet pēc 5 minūtem parzvanot kurjers teica ka viņš jau aizbrauca un atpakaļ nebraukšot. Vai kurjeram nav jāzvana vismaz 15 minūtes pirms atbraukšanas? Tagad ja ir izvēle nekad ne izvēlos šī firmu.

Papildināts Anastasija... 31.05.2019

Sarunājam ar kurjeru ka atstās paku Akropolē. Piezvanot teica ka pēc 30 minūtem atstās. Atbraucu. Pēc 45 minūtem bija jāzvana,tad atbrauca. Es, samaksot par piegādi 17eiro, nesēju šo paku līdz mājām. Un varat iedomāties kad biju pie savas mājas, šis kurjers pabrauca garam. Seju redzēju 3m attālumā. Piezvanot uz DPD, sieviete teica ka kurjers visu izdarīja pareizi un varbūt viņš brauca mājās.

Atbilde no DPD Pārstāvja atbilde 03.06.2019

Patiesi atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Lai pārbaudītu lietas apstākļus, lūdzam atsūtīt sūtījuma numuru uz [email protected]

Gaidot Jūsu atbildi,
Ar cieņu
DPD

Komentāri (3)

M Maarita 31.05.2019

DPD. Bieži izmantoju, atvaļinājumu laikā, esot mājās, uz darbavietu nekad. Man patīk. Jauks puisis, kas ik dienas izbraukā saplānoto maršrutu, pa ceļam piegādādams preces. Pienāk īsziņa no rīta, tad ir telefona zvans un ir pietiekami. Nav jau nekāds taksis, kas brauks atpakaļ pie nevīžīgiem klientiem un nojauks visu maršrutu un sajauks laikus pārējiem klientiem, kas gaida norādītajā stundā. Vajag cienīt citu darbu! Man nav nekāda sakara ar šo firmu, starp citu. Bet šī sūdzība ir nevietā. Esat redzējuši lidmašīnas, kas atgriežas pēc aizkavējušamies ceļotājiem vai atkritumu mašīnas, kas apmet loku un atgriežas pie kavētājiem? Tā tās lietas nenotiek. Iesaku sūdzībniekam izvēlēties pakomātu un doties turp jebkurā diennakts laikā.

R Robyn 01.06.2019

Piekrītu. pasūtot preces, telefonā atbildējā ļoti nelaipna operatore, ņirgāājoties. Prasu, kad piegādās -atbild, nezinu, rīt kaut kad dosim ziņu caur SMS. Pienāk plkst.4 vakarā - ziņu nav. Atraksta, ka būšot laikā apmēŗam no 21:00-22:00. Gaidu un neviena nav. Bija kaut kāds neatbildēts zvans, nezinu pa kuru laiku - atzvanu, tur neviens neceļ.
Negribu tērēt laiku uz šo ilgak, bet beigās savu paciņu dabūju.

Atveda man to atplēstu vaļā!

Kā vēlāk noskaidrojās, tas bija kurjers, kas pikstināja man tovakar pēc 21:00.
Viņi ir tādi kretīni, ka vispār nerēķinās ar cilvēkiem.
Vairs nekad neizmantošu dpd. Un draugiem neieteikšu. Idioti.

R Robyn 01.06.2019

Piekrītu, ka kurjeram būtu jāzvana, jāpiesaka vizīte vismaz 15 min iepriekš, nu 30 min iepriekš būtu vislabāk. Bet zvana, kad ir jau klāt. Varbūt cilvēks iegājis vanansistabā rokas mazgāt un neviens jau nezina, kad konkrēti būs, ja SMS bija norādīts laikā no 21:00 -22:30. Kaut kādi idioti domā, ka klienti mēs sēžām uz dīvāna ar mibilo rokās apmēŗa 2 stundas, it kā darīt nebūtu ko. Nokaitināja tā, ka es viņus izlamāju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes