DPD - Slikts serviss
Šodien sūtīju sūtījumu ar iepriekš apmaksātu sūtījumu. Pirmkārt man izdrukāja uzlīmi ,kurai nebija iespējams nolasīt svītru kodu, jo uzlīme iznāca sadalīta divās daļās. Otrkārt nācās apmaksāt uz vietas vēl , izrādījās ,ka skapītis ir par mazu un nācās ņemt L , M vietā , jo citu nepiedāvāja. Kopumā man sūtīšana vienai M izmēra pakai izmaksāja apmēram 7 eiro.
Atbilde no
DPD Support
Pārstāvja atbilde
13.12.2021
Labdien!
Aicinām Jūs iesūtīt sūtījuma nosūtīšanas apstākļus uz [email protected], lai veiktu pārbaudi. Noteikti pie pieprasījuma norādiet DPD izsekošanas numuru.
Pateicamies par sapratni!
Ar cieņu,
DPD
Pievienot komentāru