LV RU
www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

Dpd - Slikts serviss

Pasūtiju drēbes interneta veiaklā.
15.04.2021 paka tika nodota dpd
21.04.2021 paka ieradās terminālā, kur pakas statuss uzrādījās, nepareiza piegādes adrese.
23.04. Es pati zvanīju uz dpd, lai noskaidrotu, kās noticis. Adrese interneta veikalā bija norādīta pareizi, pieņemsim, ka interneta veikala kļūda, un viņi nenorādīja adresi.
Tātad 23.04. Pati zvanu uz dpd (man neviens no 21.04. - 23.04. Nezvanīja, lai precizētu adresi un neko tamlīdzīgu) nosaucu savu adresi, saku, gaidīsim.
Nekādas ziņas.
26.04. Atkal zvanu uz dpd.
Man atbild, ka adrese joprojām nav norādīta. Nekas sistēmā nav izlabots. Jāgaida tālāk.
Sōdien ir 29.04. Pakas statuss - terminālā. Tajā pašā kur 21.04.

29.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 06.05.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes