www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Veicu sūtījumu veikalā Sinsay 31.03.
1.04. Atnāca e-pasts, ka prece ir izsūtīta. Iet laiks - prece nav. Uzrakstu uz Dpd un tur man Saka, ka plānotā piegāde 9/10.04. Okey. Sēžu un gaidu.
Paiet nedēļas Nogale un nekā.
Rakstu vēlreiz.
13.04. Atnāk sms, ka plānotā piegāde no 10: 50-12: 59. Okey. Atkal sēžu un gaidu. Plkst. 13: 00, izdomāju paskatīties izsekošanas kodu, kur tad ir tā mana paka. Un tur parādās - neizdevās piegādāt. Rakstu uz dpd un prasu, kas par lietu? Es sēžu, gaidu zvanu un tur - neizdevās piegādāt. Viņa (vai viņš) ļoti operatīvi sazinājās ar Jelgavu un izrādās, ka kurjers paku aizmirsa šķirošanā.
Nu jau ir nākamā diena, respektīvi 14.04. Un ne ziņas, ne miņas no manas pakas. Dpd tikai pasaka, ka nevar sazināties ar Jelgavu un tur trūkstot darbinieku.
Kamēr man tā paka atnāks, tikmēr bērnam drēbes paliks par mazu un varēšu čakarēties ar atpakaļ sūtīšanu. Un es neko nesaku, ja kavējas tās 5-7 dienas, bet nu jau mana paka 2! Nedēļas netiek piegādāta, no kurām 8 dienas tā paka stāv uz vietas Jelgavā!
Nevar vainot covid un lielo pieprasījumu, ja valstī šāda situācija ir jau gadu!
Vismaz zinu to, ka Dpd pakalpojumus vairs neizmantošu.

14.04.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Laura Kopmane 15.04.2021

Šodien ir 15.04. Pie sūtījuma informācijas rādījās piegāde šodien 10:59-12:59 un uzmini nu vai man atnāca paciņa? NĒ.

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 16.04.2021

Labdien!

Informējam, ka pieaugot sūtījumu apjomiem DPD termināļos, sūtījumu piegādes var kavēties. Tādēļ atvainojamies, ka sūtījuma piegāde nav nodrošināta standarta piegādes laikā un kavējums Jums ir radījis papildus neērtības!

Pēc pieejamās informācijas sūtījuma piegāde ir reģistrēta tuvāko darba dienu laikā. Lūdzam Jūs sagaidīt ziņojumu par sūtījuma piegādes laiku.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Laura Kopmane 16.04.2021

Es to informāciju par piegādi jau vienreiz saņēmu, ar visu SMS un norādīto laiku - UN MAN VIŅU NEPIEGĀDĀJA! Un tagad vispār katru dienu rāda, ka plānotā piegāde ir tekošā diena un man tā paka kā nav tā nav, tāpēc varat man nemaz neteikt, ka plānots tuvākajā laikā, jo tādu tekstu man saka jau kā minimums nedēļu!

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 19.04.2021

Labdien!

Pēc pieejamās informācijas sūtījums Jums ir piegādāts 17.04.2021.

Atkārtoti atvainojamies par piegādes kavējumiem.

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes