www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

Gaidu jau 3. Nedēļu savu paku, jāpiegādā ar kurjeru uz mājām, paka uzrādās terminālī. Esmu zvanījusi vairākas reizes uz info numuru. Operatore atbild, ka būs “rīt”, t. I. Pirmdien bija jābūt otrdien, otrdien teica, ka būs trešdien, ceturtdien teica, ka piektdien un lai gaidu. Pakā darba materiāli, zaudēju naudu ne tikai par materiāliem, bet zaudēju arī klientus, jo nevaru veikt savus sniegtos pakalpojumus. Uz pretenzijas pieteikumiem nereaģē, uz e-pastiem nereaģē. Jautājums, kā lai es pieprasu kompensāciju par to? Klienti atteikušies, materiālu nav. Personīgā nauda zaudēta, klienti zaudēti...

13.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 15.03.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Laumamk 15.03.2021

13069600448432
Un lūgums, izlasīt arī e-pastus, ko esmu sūtījusi saistībā ar šo paku.

L

Komentāri (3)

N nikit 7777 11.02.2021
Nav piegadats PASUTIJUMS

Mans pasutijums nav atnacis !

S Sudzibas.lv Admin 15.03.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D DPD Support Pārstāvja atbilde 16.03.2021

Labdien!
Ja gaidāt sūtījumu ar DPD starpniecību, lūdzam Jūs, norādīt sūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt sūtījuma statusu. Paldies! DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes