www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss

DPD - Slikts serviss

8. Janvārī nosūtīju paciņu ar Dpd kurjeru. No manas dzīves vietas un saņēmēja dzīves vietu. Dpd Saka, ka šādas piegādes tiek veiktas diennakts laikā. Tā kā nākamā diena bija sestdiena, un vēlējos, lai paciņa nonāk galamērķī ātrāk, izvēlējos papildus opciju "piegāde sestdienā", par kuru papildus jāmaksā. 08.01. Vakarā saņēmējam tika paziņots, ka nākamajā dienā plānota piegāde. Bet no paciņas ne miņas visu sestdienu. Tā tika piegādāta pirmdienā.
Tā kā bija samaksāts par pašu piegādi + lai tā tiktu veikta sestdienā (kas nenotika) , vēlējos atgūt naudu, kuru samaksāju par servisu, kurš netika veikts.
Tika rakstīt Dpd un 13. Janvārī saņēmu ziņu, ka "Informācija nodota kolēģiem".
Situācija nav sarežģīta - jāatgriež summa par to servisa daļu, kura netika paveikta.
Lai noņemtu to pašu summu no mana konta jums vajadzēja dažas sekundes. Lai atskaitītu atpakaļ, mēnesis vai vairāk?

28.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 28.01.2021

Sveicināti!

Lūdzam atkārtoti pārbaudīt, vai ir saņemts pieprasītais maksājums.
Ja joprojām tas nav saņemts, tad aicinām Jūs atkārtoti sazināties ar kolēģi ar kuru tika veikta sarakste vai arī iesūtīt jautājumu uz [email protected].

Paldies!

Ar cieņu,
DPD

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes