DPD - slikts serviss
Labdien! Vakar nomainīju piegādes adresi, jo iepriekš norādītājā adresē nebiju uz vietas, šodien zvanot uz jūsu uzziņas dienestu, lai uzzinātu kur ir mans sūtījums man atbildēja, ka viņš ir pie jums terminālā, kāpēc man nebija piegāde šodien? Un kad man gaidīt piegādi?
Atbilde;
labdien!
Paldies par jūsu iesūtīto informāciju!
Atvainojamies par radušos situāciju!
Piegāde tiks organizēta rīt uz jauno piegādes adresi.
Jauku dienu vēlot,
ar cieņu,
********
klientu apkalpošanas speciāliste | klientu apkalpošanas un pārdošanas atbalsta nodaļa
67 387 284 | [slēpt]@dpd.lv
dpd Latvija sia
piegādes nav
labdien!
Pirmdien bija jābūt piegādei manā norādītā adresē nebiju uz vietas, tāpēc nomainīju piegādes adresi uz otrdienu, sūtījums netika atvest, sazinājos ar jūsu konsultantu otrdien par jautājumu kur ir man sūtījums? , man atbildēja, ka atvainojas trešdien būs piegāde, kuras nebija trešdien sazinājos telefoniski ar konsultantu par to kur ir mans sūtījums, man teica ka neielīda paka mašīnā un noteikti būs ceturtdien? Ir ceturdiena joprojām neko neesmu saņēmusi, kur problēma un vai man tiks piegādāts sūtījums?
Atbilde:
labdien!
Patiesi atvainojamies par radušos situāciju!
Piegāde tiks organizēta uz 20.07.2020. Un kurjers ar jums sazināsies.
Ar cieņu,
*********
piegāde joprojām nav, serviss vienkarsi drausmīgs nevienu reizi ar manim neviens nav sazinājies, visu nedeļu sazinājos ar konsultantiem, kuri tikai Sola un neko nedara.
Esmu loti vilusies un saskaros ar tādu attieksmi pirmo reizi
Sveicināti!
Vairāku faktoru ietekmē sūtījuma piegāde tiešām kavējas. Esam informējuši kolēģus, lai sūtījums rīt tiktu nodots kurjeram uz piegādi.
Paldies par sapratni un atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa
Pievienot komentāru