www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss, absolūta vienaldzība un klientu ignorance

DPD - Slikts serviss, absolūta vienaldzība un klientu ignorance

Sūtījums no Austrijas tiek atsūtīts samērā ātri, un tad viss sākās. Kurjers nepiezvana, bet vienas dienas laikā nogādā sūtījumu atpakaļ terminālī un Dpd sūta atpakaļ nosūtītājam. Izrādās kurjers ir sazvanījis kādu citu, kas, protams, pateicis, ka nekādu sūtījumu negaida. Pēc 1/2 h sēdēšanas uz klausules izdodas sazvanīt Dpd konsultantu, kuram, acīmredzot, priekšā ir izdrukāti norādījumi, kā atšūt klientu un vēl dot pamācības, kas būtu jādara man, lai labotu viņu pieļautās kļūdas. Uz pretenziju, uz kuru tiek solīta atbilde 2 dienu laikā, nav atbildes jau 5 dienas. Lūdzu nekad, nekad neizmantojat šī apšaubāmā kantora pakalpojumus. Starp citu, ja kāds no Dpd nolemj uzrakstīt komentāru, kaut gan maz ticams, sūtījuma nr.06245114780884.

26.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 27.01.2021

Labdien!

Pēc pieejamās informācijas, sūtījums ir atgriezts nosūtītājam. Sūtījumam sākotnēji netika norādīta kontaktinformācija, lai kurjers pie piegādes varētu sazināties ar saņēmēju.

Lūdzam Jūs sazināties ar uzņēmumu, kur esat veikuši pasūtījumu, lai vienotos par sūtījumu atkārtotu izsūtīšanu.

Paldies!

Ar cieņu,
DPD

Papildināts Raivis123 27.01.2021

DPD atkal melo, jo piegāde notika brīdī, kad neviena nebija birojā un kurjers mani sazvanīja. Viņš nevarēja pagaidīt 5 min un aizskrēja prom. Varētu padomāt, ka DPD nezina, ka daudzi šobrīd strādā attālināti un ne vienmēr atrodas norādītajā adresē. Tad ir jautājums, kā pirmais kurjers uzzināja man tel.Nr., ja tas nebija norādīts kā te atbild DPD. Otrā piegāde nākamajā dienā nenotika, jo cits kurjers ir zvanījis pa man nezināmu tel. nezināmam cilvēkam, kas, protams, sūtījuma saņemšanu ir atteicis, līdz ar ko sūtījums tika nosūtīts nosūtītājam. Kas būtu noticis, ja tas svešais cilvēks nebūtu atteicis, bet paņēmis manu paku? DPD atkal teiktu, ka viss ir OK? Te jau vairākkārt ir redzams sūdzībās, ka DPD piegādā pakas ne tiem adresātiem. Starp citu "cienītie" DPD, ir jau 6 diena, bet atbilde uz manu pretenziju vēl nav saņemta. Tas laikam ir parasts Jūsu darba stils?

R

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes