www.sudzibas.lv DPD Piegādes kavēšanās

DPD - Piegādes kavēšanās

Interneta veikals 13.01 nodevis 4 pakas (riepas) dpd.
19.01. Uzrādās, ka šis sūtījums vēl nav nodots dpd (05757951639794, 05757951639795, 05757951639796, 05757951639797) . Pēc Ilgas gaidīšanas izdodas telefoniski parunāt ar dpd klientu apkalpošanas nodaļu, kur meitene apstiprina, ka pakas no no sūtītāja esam saņēmuši, bet lielās noslodzes dēļ vēl neesam paspējuši noskanēt/piereģistrēt un tāpēc man jāgaida. Citi vēl no pagājušā gada neesot saņēmuši savus sūtījumus un tas esot normāli. Tā ir laimes spēle un man vienkārši jāgaida, kad viņiem būs laiks atrast manu sūtījumu savā terminālī. Neko nevarot palīdzēt. Gaidiet un ceriet, ka kaut kad saņemsiet. Vēl apstiprināja, ka arī nosūtītājs (interneta veikals) ir vērsies pie dpd meklējot šos pazudušos sūtījumus.

Ko man darīt?

Nosūtītāja (interneta veikala) atbilde 19.01.

Labdien!
13.01 dpd sūtījumu no mums savāca, diemžēl dpd kavējas ar piegādēm dēļ lielās noslodzes, Sola sūtījumus kuri kavējas darīt visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk tiktu piegādāti, sazināšos ar dpd atkārtoti.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar cieņu,

19.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 20.01.2021

Labdien!

Ziņojam, ka Jūsu sūtījumi ir reģistrēti atbilstošajā noliktavā un tuvāko darba dienu laikā tiem ir plānota piegāde.

Pateicamies par sapratni un lūdzam sagaidīt informāciju no DPD par plānoto piegādi!

Ar cieņu,
DPD

P

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes