www.sudzibas.lv DPD Paku pārvirzīšana

Dpd - Paku pārvirzīšana

Jau vairākas reizes Dpd pārvirza manu sūtījumu no manis izvēlētās pakomāta adreses uz citu, nesaskaņojot to ar mani un paziņojot par šādu rīcību, kad paka jau ir pārsūtīta un tad atsūta tikai saņemšanas kodu. Es maksāju par piegādi sev ērtā piegādes punktā, kas man atrodas aiz mājas stūra, bet beigās saņemu paku piegādes punktā, kas atrodas 2km attālumā. Vai tas ir normāli? Par ko es maksāju? Šī jau ir 3. Reize īsā laika periodā. Ja skapīši ir noslogoti, tad ievietojiet paku skapītī nākamajā dienā, ne jau citā pakomātā, līdz kuram es tāpat tik ātri nenonākšu. Arvien vairāk pārliecinos, ka omniva tomēr ir labāks sūtījumu saņemšanas veids!

15.06.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 15.06.2021

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs nomainīt sūdzību, norādot DPD sūtījuma numuru, vai arī pievienot to komentārā.

Ar cieņu,
DPD

Papildināts pukgaldins 16.06.2021

05757952028720

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 16.06.2021

Sveicināti!

Sākotnējā Paku Skapī, plānotajā piegādes dienā, bija pilni nodalījumi un lai nekavētu sūtījuma piegādi tas tika pārvirzīts uz tuvāko Paku Bodes punktu.

Atvainojamies, ja pārvirzīšana ir sagādajusi neērtības!

Ar cieņu,
DPD

P

Komentāri (2)

Man bija tieši tāpat. Viņiem tāda ir kārtība vienkārši.

P pukgaldins 17.06.2021

Kārtība, ko tiešām gribētos izskaust!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes