DPD - Kurjeru vadītāja attieksme pret darbiniekiem
Labdien.
Vēlos pabrīdināt topošos darbiniekus.
Strādājot DPD ir savi plusi un mīnusi. Plusi ir tādi, ka alga ir laicīgi, nodokļi nomaksāti.
Mīnusi kurjeru vadītājs, cilvēks strādā uzņēmumā ļoti ilgi un var redzēt, ka piekusis no darba. Atnākot uz darbu saka kurjeriem, ka neviens neko nedara, darbs nenotiek, pasūtījumi ir maz, tie kuri nepatīk var dabūt papildus 30 adreses.
Negribi ņemt? Saņemsi draudus, "Es to atcerēšos". Kļūsi par ienaidnieku, kurš tev zvanīs darba laikā 2-3 reizes un meklēs iemeslu, kur piečakarēties.
Piečakarēties? Viegli! Neesi izlasījis darba čatu? Dabūsi zvanu un draudus, ka bonusus noņems.
Uzskata, ka tas ir normāli izmantot telefonu pie stūres un vienmēr atbildēt, kad viņš tev zvana. Kaut kas nepatīk? Atbilde būs "Tevi šeit neviens netur, noliec atslēgas no auto un pi** mājās". Tā kurjeru vadītājs runā ar kurjeriem, jo kā viņš pats teica viņam patīk, kad darbinieki mainās. Protams, Viņš ir savi mīlulīši, kuriem vienmēr būs papildus kurjers blakus, tanī laikā papildus 30 adreses viņš iedos Jums un vadāsiet Jūs savas paciņas līdz plkst. 18:00, pēc tam brauksiet uz noliktavu, kamēr izskrāmēsiet savu transportlīdzekli laiks jau būs 19:00-19:30 un mājās būsiet plkst. 20:30-21:00. Paēdisiet un iesiet gulēt, jo plkst. 7:00 būs jābūt darbā.
Ak aizmirsu pateikt, darbs oficiāli sākas plkst. 7:30, daudzi no kurjeriem jau darbā plkst. 7:00, jo vēlāk sāksi strādāt vēlāk beigsi. Mīlulīšiem drīkst ņemt darba skenerus plkst. 7:00-7:30 un viņiem neviens neko nesaka, piekļuvi nebloķe, ja paņemsiet Jūs tad atkal kļūsiet par ienaidnieku, Jums pateiks, ka Jūs strādājat tikai 3-6 mēnešus, mēģināsiet prasīt kāpēc vieniem drīkst darīt visu, bet Jums nē dabūsiet atbildi "Kas tu tāds esi, lai es tev attaisnotos" vai "Tā tu runāsi ar savu sievu". Kā arī darbinieku starpā pastāv nevienlīdzība, jo vājākajam kurjeram deleģē līdz pat diviem kurjeriem.
Strādājot jābūt uzmanīgākam ar CSN sodiem un šeit neiet runa par to, ka jābrauc ievērojot CSN noteikumus, bet par to, ka Jums var likt samaksāt svešu sodu. Tāpēc obligāti jāprasa PDP formāta sodu un jāpārbauda vai sods ir Jūsu, manā gadījumā sods nebija mans, 80,-EUR A. vēlējās nokāst no manīm par neparko, kad teicu, ka sods nav mans teica "Ka man paveicās šoreiz". Cilvēks, kura pienākums ir kontrolēt kurjeru darbu netiek galā ar saviem pienākumiem, runāšanas stils kā no 90x, darbu organizēt nespēj.
DPD formu Jums izsniegs daļēji visu, apaviem jābūt saviem, DPD sadarbības partneri gandrīz formu neizmanto (labāka gadījumā jaku valkā), Jums jābūt saviem obligāti melniem apaviem, nebūs apavi, Jums draudēs, ka Jūs bonusus gribat pazaudēt, to ka cilvēkam varbūt nemaz nav melni apavi, tāpēc pirms sāksiet strādāt DPD obligāti no saviem līdzekļiem nopērciet melnus apavus, savādāk Jūs sodīs. Ak, aizmirsu pateikt, mīlulīši drīkst valkāt savus apavus, oranžus, sarkanus, baltus, viņiem neko neaizrāda ir pat darbinieki, kuri martā šortos jau gāja uz darbu un DPD formas nemaz nebija.
Kā bijušais darbinieks varu apgalvot. ja DPD vadība vēlas sasniegt līmeni tādu kā "Omniva, DHL" ir jātbrīvojas no tādiem.
Labdien!
Informējam, ka esam saņēmuši šo ziņojumu arī pasta korespondencē ar nepieciešamo kontaktinformāciju. Tas dod mums iespēju reģistrēt ziņojumu, rīkoties un sazināties ar iesniedzēju. Paldies!
Ar cieņu,
DPD
Labdien.
15/05/2025 uzņēmuma pārstāvji beidzot snieguši īsu atbildi.
"Izvērtējuma gaitā konstatēts, ka vadītāja rīcība atbilda nodaļas iekšējai kārtībai un Kurjeru rokasgrāmatā noteiktajam. Vienlaikus, lai šādas situācijas neatkārtotos nākotnē, ir veiktas atbilstošas preventīvas darbības, un strādāsim, lai uzlabotu visu darbinieku komunikācijas iemaņas un rīcību stresa situācijās."
Uzņēmums nonāca pretrunās ar sevi.
Secinājumus dariet paši.
Komentāri (4)
Ar darba čatiem jābūt uzmanīgiem, tur bieži var baigos GDPR pārkāpumus atrast, un tad var uzņēmumu paņemt pie dziesmas :)) Ieteiktu rūpīgi izskatīt ko tas tavs priekšniek-frukts tur raksta, iespējams vari vēl sarīkot viņiem kādu pārsteigumu. Varēsi piedzīt no DPD 2-4% no gada apgrozījuma.
Par apavu piebildi gan atļaušos piekomentēt, ka tas nu gan ir nevietā. Tu nestrādā darbu, kur tev uz pirkstiem uzkritīs entās tonnas, lai tev dotu speciālus apavus. Tas ir tikai normāli, ka tu pats sev nodrošini pietiekami ērtus apavus.
Beigās izrādīsies, ka vai uzskaitītais pipars pats uz savu galvu izdomāji noteikumus vai pateiks, ka čatā uz savu galvu rakstījis kāds zemāks jampampiņš. Uzņēmuma, kā tāda vainu, pierādīt būs grūti.
Klientu paliek mazak jo izvelas citu kurjeru pakalpojumus. DPD serviss jau ilgu laiku ir loti slikts. Mana paka piemeram stav nodota pircejam bet ta ari nekas talak nenotiek. Loti, loti slikts seeviss! Ta turpiniet un vareriet kantori slegt ciet!