DPD - Krāpšana
Neizmantojiet šīs kompānijas pakalpojumus! Viņi ir zagļi! Kāds novietoja paku pakomātā un samaksāja gandrīz 30 eiro. Etiķete neizdrukājās, tāpēc paku nevarēja nosūtīt. Cilvēki nevar saņemt atpakaļ savu naudu. DPD atgriešanas veidlapas viņu tīmekļa vietnē nedarbojas ne caut tālruni, ne caur datoru. Tīmekļa vietne viņus vienkārši bloķē. Viņi pastāvīgi runā muļķības pa tālruni. Ja nevēlaties zaudēt savu naudu, izmantojiet citu uzņēmumu pakalpojumus.
Labdien!
Lūdzam norādīt komentārā vai privātā ziņā sūtījuma numuru, lai varam veikt situācijas apstākļu pārbaudi un sniegt Jums atbildi.
Ar cieņu,
DPD
Labdien!
Patiesi atvainojamies, ka tehnisku iemeslu dēļ Jums nav izdevies iesniegt pieteikumu DPD . Lūgsim Jums iesūtīt šo informāciju mums uz e-pastu – [email protected].
Kolēģi no Klientu apkalpošanas nodaļas sniegs Jums atbildi iespējami drīzā laikā.
Ar cieņu,
DPD.
Kopš pagājušas nedēļas jau esam sūtījuši informāciju uz e-pastu [slēpt]@dpd.lv. Atbilde ir tāda pati. Pamēģiniet aizpildīt no citad pārlūkprogrammas vai no datora. Bet rezultāts visur ir viens un tas pats. Pieteikuma veidlapa tālāk nevirzas. Ta r bloķēta. Mēs to aizpildījām no 3-4 tālruņiem. No 2 datoriem.
Pievienot komentāru