Douglas - Slikta apkalpošana, krāpniecība
Šodien TC Akrapole, veikalā Douglas iegādājos smaržas YSL lielo iepakojumu. Veikalā bija norāde, ka pērkot YSL produktus virs 110 eur dāvanā kosmētikas miniatūras un kosmētikas somiņa. Apkalpošana bija briesmīga, mani vēl nepabeidzot apkalpot pie kases cita kasiere jau sāka apkalpot citu klientu kamēr es gaidīju savu preci. Atnākot mājās es konstatēju, ka man tika iedots tikai kosmētikas maciņš bez miniatūrām. Uzskatu, ka tā ir krāpšana. Veikalam liels fuj.
Douglas ir saņēmis Jūsu atgriezenisko saiti par iepirkšanās pieredzi. Jau šobrīd strādājam pie tā, lai uzlabotu apkalpošanas kvalitāti atbilstoši klienta vajadzībām.
Lūdzu atsūtīt plašāku situācijas izklāstu Douglas klientu servisam uz e-pastu [email protected], lai situāciju varam pēc iespējas ātrāk atrisināt!
Komentāri (8)
Apkalpošana tāda pati kā pērkot pa rubli
Neredzu iesmelu kapēc cita kasiere nevar apkalpot nākošo klientu.
Jūs jau pati gribat apmelot veikalu...Fu fu fu Jums... Čekā skaidri pateikts ka pirkāt preci pa 93€ a 100 dāvanu karte...Nahaļavu uksus sladkij
Ko Jūs pīpējat? Kāda starpība ar, ko veic preces apmaksu. Ja ir noteikums, ka iegādājoties tādu preci, tādā un tāda summā saņem tādu un tādu dāvanu, tad nav prece par 93 eiro. jo 100 eiro dāvanu karte?!?!?!?!?!?! Prece maksāja 193 EUR, tātad kvalificējas, lai saņemtu kosmētikas somiņu un miniatūras.
Pilnīgs apsurds, ko Jūs runājat. Prece maksā 193 eur. Es nopērku veikala dāvanu karti par kuru samaksāju 100 eur, vēlāk veicu veikalā pirkuma apmaksu ar šo karti vēl piemaksājot. Par kādu haļavu iet runa?! 🤦🏽♀️
AUTORAM, ja tiešām vēlaties saņemt miniatūras, tad ieteiktu nerakstīt šajā vietnē, bet rakstīt pa tiešo uz info e-pastu vai doties uz to pašu veikalu un palūgt vadītāju.
Pīpējat jūs...ja nesaprotam kā viss notiek...lai priecājas ka vispār tika pie dāvanas
Nē, šeit noteikti negāja cīņa par miniatūrām, bet gan par pašu attieksmi!